/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Godt solidt access point
Fra : findus10
Vist : 651 gange
40 point
Dato : 10-01-10 11:34

Hej jeg står og skal købe et access point og det er jo en jungle.
Jeg ved godt at hvis man skal have et rigtig godt access point skal man op i prisklassen 800 kr men det har jeg ikk lige pt, det ligger mere mellem 300-400 er der mulighed for man kan få et godt access point i den prisklasse?

Findus10

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 10-01-10 11:42

Ja det kan du sagtens, prøv at specificere dine krav lidt mere, er det en router med indbygget trådløs accesspoint du efterlyser? En magen til min kan anbefales, det er en D-Link og kostede cirka 400 kroner

Kommentar
Fra : findus10

Dato : 11-01-10 00:35

nej det eneste jeg leder efter er bare et access point, som virker og er solidt har ikk de store krav til det udover det meget gerne må være 54 mbps.

Kommentar
Fra : findus10

Dato : 11-01-10 00:36

jeg har kigget på D-Link AirPlus G DWL-G700AP Access Point men som sagt vil jeg gerne have et solidt access point og ikk et der falder ud.

Godkendelse af svar
Fra : findus10

Dato : 13-01-10 13:32

Tak for svaret o.v.n..