/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Netbank hos Nykredit
Fra : pirt03
Vist : 532 gange
200 point
Dato : 09-01-10 11:04

Min Nykredit netbank er fuldstændig ekstrem langsom. Jeg synes det er blevet værre og værre gennem de seneste måneder.
Og nej problemet er IKKE generelt. Jeg har ikke de samme hastighedsproblemer på andre netsider.
Jeg har selvfølgelig hevendt mig til Nykredit og de erkender problemet med langsom afvikling og "arbejder på problemet". De kan i øvrigt ikke give forslag til at speede processen op.

Jeg synes ikke jeg kan leve med dette. Er der nogen af jer der har et forslag til løsning. Jeg kan altså ikke vente på at Nykredit får løst problemet. Desuden kan jeg næsten ikke forestille mig at de er klar over at den er så langsom som den er.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-10 11:19

Det er ret så umuligt for nogen her at løse Nykredits problemer...

Hvad havde du forestillet dig "vi" skulle kunne gøre - de har jo erkendt der er hastighedsproblemer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-10 11:21

Skift Bank

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-10 11:52

Citat
Jeg har selvfølgelig hevendt mig til Nykredit og de erkender problemet med langsom afvikling og "arbejder på problemet". De kan i øvrigt ikke give forslag til at speede processen op.

Det er en større sag at rette Nykredit's system op..............og det har jeg desværre ikke tid til.

Citat
Er der nogen af jer der har et forslag til løsning

Måske kan du snakke med Forstædernes Bank som jo er en del af Nykredit - og så flytte derover.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-01-10 14:10

- her er der ingen problemer med Nykredit Bank, bortset fra at der står for lidt på kontoen...

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 09-01-10 16:28

Citat
Og nej problemet er IKKE generelt

hmmm Jeg har ingen problemer med hastigheden på Nykredit netbank, så dine problemet må ligge i dine forbindelser

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 10-01-10 00:00

hent deres såkaldte (er du fri for hackere) ned, det kunne være du uden at vide det, sendte dine oplysninger videre.

Det kan så bare undre MIG, at selve bankernes ´hacker advarsels program´skal på nettet hele 2 gange, for at scanne en lokal PC, som det tager programmet hele 2 sekunder om at scanne.

Tvivler på programmet, når det skal `kontakte` nettet, men det er muligvis en del af sikkerheden/ konrtollen
http://www.finansraadet.dk/danish/menu/Nyheder_og_presse/holdninger/Kommentarer+og+debatindlæg/Ondsindetspionprogramspredersig.htm
Har selv kørt programmet, men tvivler på DET virker, eller også scanner den kun din bank-nøgle

Kommentar
Fra : Piet_P_Hein

Dato : 10-01-10 00:02

Ellers prøv med noget så uhyggeligt, som en diskoprydning.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 10-01-10 10:15

Ziggy og Stouenberg: Det var vel egentlig noget i den retning jeg ville høre. Altså at nogen IKKE har hastighedsproblemer med Nykredit. Så der jo være et eller andet med min PC.
REFI: Næ det havde jeg nok ikke forestillet mig. Men det kunne jo være at en eller anden havde oplevet et tilsvarende problem og så bare lige gjorde "et eller andet". Oplysningen om at jeg har kontaktet Nykredit er nærmest for at undgå 50 indlæg der foreslår at jeg gør dét.
bent juul og Eyvind; Ja det var måske en ide. Desværre er jeg egentlig godt tilfreds med Nykredit - bortset lige fra dette.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-10 11:37

Citat
Så måder jo være et eller andet med min PC.

En lidt besynderlig konstatering når Nykredit siger der er problemer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-10 11:38

Og netop når du siger der IKKE er problemer på ANDRE sider