/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
evinrude 3 hk
Fra : kattegat01
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 08-01-10 21:58

hej hej . jeg er blevet den lykkelige ejer af en 3 hk evinrude 2 cyl på hængsmotor. mon der er er nogen her der har en instruktionsbog til en sådan motor. eller en jeg evt kunne låne. mvh kattegat01

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-01-10 22:12

det lyder lidt mærkeligt, det du skriver. 3 hk og 2 cyl. det skulle vel ikke være en 30 hk. motor.
en 3 hk har helt sikkert kun een cyl.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 08-01-10 22:16

Hej kattegat01... der var du jo... sidst i denne tråd http://www.kandu.dk/Spg142942.aspx

undrede vi os temmelig meget over hvorfor du blacklistede os i tråden, nu du er her kunne vi da godt tænke os at vide hvorfor??

Ikke kun mig men Cartcart Dova og jeg

Godkendelse af svar
Fra : kattegat01

Dato : 08-01-10 22:22

Tak for svaret Nordsted1.det der ikk nogen svar på. jeg var lige kommet fra julefrokost. var måske ikke ædru......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 22:32

Det er forklaring nok til mig

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-01-10 23:06

Er det mon 2-takt du mener og ikke 2-cylinder?

Søg på evinrude instructions (eller manual) og det typenr der står på motoren, så kan du garnatret finde en brugsforvirring til den, måske skal du betale lidt for at få sendt en. Jeg har gjort det med et par påhængsmotorer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 23:09

vagnr... kattegat får ikke selv mail til sit spørgsmål, når han først har afsluttet det

Jeg syntes du skulle kopierer dit svar og sende det som pm

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-01-10 23:10

Tak Nordsted1, det var jeg ikke klar over, så jeg sender ham en pm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-10 23:24

Jow og den fejl har været der længe, hvis det overhovedet på noget tidspunkt har været anderledes, både ans og jeg har skrevet til teamet at vi ønsker det ændret, men de får ikke rigtigt gjort noget ved det.. ans har skrevet så sent som igår, så vi håber stadig

Det er pænt af dig at skrive en pm, for nu fik han da kludret med "lukkeriet" igen