/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilstereo.... ICE
Fra : StillNoGood
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 26-04-03 12:29

Er der nogen der ved hvor man kan få de glasskår man lægger ned rundt om forstærkerene?? Glasskår kan man altid finde.. men det skulle jo gerne være nogen der er vasket, så de ikke skærer... På Forhånd Tak!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-03 12:37

Jeg ved ikke om dette kan bruges, men der er da et par link på denne side http://www.vagcars.dk/links/ice.htm

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-03 12:45

NB: Har stadigvæk ikke fundet noget om dine glasskår, men måske en side der ku' ha' din interesse (søger stadigvæk efter de dersens glasskår) http://www.streetsound.dk/rodekassen/ice.htm

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-04-03 13:49

Tag ud til auto ophugger og køb en siderude, vask den godt og ligge den i en kasse og dask den en... Så har du en mill små glasskår.

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 21-06-03 00:16

hvad med en hobby foretning.der kan man vel få sådan noget vasket glas til sine fyrfadslys og lignende..