/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Stamtavle
Fra : Fynboerne
Vist : 410 gange
100 point
Dato : 08-01-10 17:27

Jeg har for nogle år siden været inde på en hjemmeside, hvor jeg kunne finde hestes stamtavler. Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder og har prøvet at søge efter den, men uden held. Er der nogen her der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-01-10 17:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-10 20:16
Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 10-01-10 19:21

Jeg har været inde at kikke på de to sider der er foreslået og de ligner slet ikke noget af det jeg søger. Der jeg var engang, var et sted, hvor jeg fandt en hest, hvor jeg kunne se stamdata helt tilbage til engang i 1920. Det var godt nok en pony jeg så på, men de havde også på heste.