/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problem med PS3 netadgang
Fra : paustian
Vist : 518 gange
75 point
Dato : 08-01-10 15:28

Hej.
Jeg har et problem med at spille online på min PS3. Dette problem er primært i FIFA 10.
Når jeg prøver at spille en "mand-mod-mand" kamp online siger den næsten altid "dette spil er ikke længere tilgængeligt". der kan gå op til 30 min eller mere før jeg finder en at spille mod.
Når jeg prøver at spille mod mine venner, altså inviterer dem mine venner fra PSN til en "mand-mod-mand" kamp, siger den ALTID "dette spil er ikke længere tilgængeligt.
Denne "fejl" sker dog kun i "mand-mod-mand" kampe. Jeg kan godt spille "holdspil" uden nogle problemer.
Jeg har prøvet at åbne de porte på routeren, som FIFA skal bruge for at gå online, og jeg har også prøvet at lave portforwarding, men intet har hjulpet.

Jeg ville virkelig være taknemmelig hvis der var en der kunne hjælpe mig med dette problem, da det er vildt frustrende at vente 3 gange så lang tid på at finde en modstander end at spille en enkel kamp.

VH.
Paustian

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 08-01-10 23:21

Hej

Jeg har selv en PS3, hvad sker der med evt. andre spil ? , kan du opdatere systemet ? flere data m.h.t. router....

Kommentar
Fra : paustian

Dato : 10-01-10 15:05

I guitar hero har jeg bare svært ved at finde nogle at spille med, men har ikke tænkt videre over det.
Jeg har opdateret PS3 systemet, og gør det ofte, da den jo opdaterer automatisk.
Routeren er en D-Link DKT-410, fra "yousee"