/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Lampe ?!? Manhattan ??
Fra : Jcii
Vist : 2126 gange
60 point
Dato : 07-01-10 20:25

For noget tid siden så jeg en rigtig fed lampe i Bo Bedre.. aner ikke hvilket nummer eller blad det var.

jeg mener den hed "Manhattan" men jeg kan ikke finde den nogen steder.. det er en ca. 40 -50 cm høj lampe med et sort/hvidt skær, og selve lampeskærmen ligner "lower manhattan" om natten. jeg har fundet et firma der har lavet en emhætte, præcis magen til den lampeskærm..

http://www.appliancist.com/range-hood-falmec-mirabilia- manhattan.jpg

Hvis nogen kender navnet på lampen, fabrikanten eller ET eller andet som kunne føre mig til den, ville det være super..!!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-01-10 21:34
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-01-10 21:37

ja, det var så ikke det- kan jeg nu se.

fik endelig fundet frem til dit link, så nu ved jeg hvad du mener.

Kommentar
Fra : Jcii

Dato : 08-01-10 10:54
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-01-10 11:14
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 13:23

Din lampe er nu ikke mere end 25 cm. høj
Citat
Lysende skyline

Manhattan hedder lampen i krom med udstansninger. Fås også i hvid og som pendel. H 25 cm, 1099 kr., Globen.
og ligner emhætten her: http://www.lavpriskoekken.dk/shop/gerson-mirabilia-emfang-20072p.html som der står så er det Mirabilia der laver serien, Bo Bedre har oplyst at lampen kan købes for 1099 kr. der står ikke noget om hvor bladet har fundet den pris, prøv at kontakte Bo Bedre de må jo vide hvor de har oplysningerne fra.
Ellers bliver du nødt til at købe emhætten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-10 13:29

Billedet i dit eget link som jeg viser igen her, er altså emhætten og ikke lampen: http://www.appliancist.com/appliance_trends_2008/range-hoods-from-falmec.html
men det står der jo også højt og tydelig på siden: Range hoods = emhætter