/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
CLAN om E70 ??
Fra : E70
Vist : 437 gange
230 point
Dato : 26-04-03 10:52

Hej Søren

Hvem er Ensco 70 klasset hos?
Efter ombygningen I Esbjerg, hvor mange er der plads til ombord?

Os "ovenpå"

NB: Er du træt i dag, vi så dig ude på dækket kl. 23:00 ?? Hvordan havde du i øvrigt forvildet dig derud *GGG*

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 240 point
Dato : 26-04-03 11:09

Nu holder I altså snart deroppe, folk på Kandu bliver da snart sure over, at vi/I bruger dette som et e-mail forum + I behøver altså ikke give points for oplysningerne, I kan (undskyld) sgu' da bare rinde til mig på lokal 39.

A: Klasset hos ABS
B: 80 levende sjæle (her tæller I ikke med)

I kan finde oplysningerne på http://www.enscous.com og rig spec. på http://www.enscous.com/RigSpecification.asp?RigNum=70&Panel=&Section=
En anden oplysning som I ikke kan huske, E70 er den tidligere Dan Duke som tilhørte Lauritzen Offshore. Lauritzen solgte alle offshore enheder til Ensco I 1995.

Go' vagt...
Søren

NB:
Jo' jeg er lidt mat I koderne i dag - hvorfor bruger I ikke I stedet for *GGG*

Godkendelse af svar
Fra : E70

Dato : 26-04-03 11:36

Tak for svaret CLAN.

Vi har bare SÅ mange points, at vi gladeligt giver dig et par stykker. Ringer til dig om 5-10 min.