/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FrontPage 2000 el.2002
Fra : Monsen1234
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 26-04-03 10:46

Hej.

Er der nogen der ved om man kan hente en prøveversion af "FrontPage 2000 el.2002" et sted, da det jo er dyrt og bare lige købe den før man har prøvet at arbejde den. Der er jo mange programmer man kan prøve i 30 dage men gælder det også for FrontPage 2000 el.2002 ?

Hilsen Monsen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-03 11:17

Prøv at kigge på http://www.microsoft.com/frontpage/evaluation/trial.htm

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 26-04-03 12:01
Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 13:35

Hej CLAN

Er du ikke lidt hurtig ude!, undersøger du hvad du henviser til før du gir linket??, for så vidt jeg kan se virker det svar da ikke så godt

The FrontPage 2002 30-Day Trial Is No Longer Available

Fortsat go lørdag

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-04-03 14:07

Nej, det kan nok ikke lade sig gøre. Den eneste man kan prøve og også er gratis er "FrontPageExpress" men vil man mere var det jo rart at kunne se lidt på det før man køber.

Hilsen Monsen.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-04-03 14:11

Så er det om at finde en du måske kender, som har programmet og kan "hjælpe" dig, der er da mange som har officepakken, kender du ikke nogen??

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 26-04-03 15:14

Jeg ville også være tilfreds med FrontPage98 men den er vel heller ikke til at få fat på ? Jeg har set en FrontPage98 upgrade er det en opdragering fra FrontPageExpress ? Den er ikke så dyr. Eller følger den også med noget ?

Accepteret svar
Fra : hundebol

Modtaget 100 point
Dato : 04-06-03 13:05

hej Monsen

Jeg tror ikke du bare kan finde sådan en "demo" af Frontpage på nettet. Nogle gange følger de med diverse computer-blade, men det er jo et stykke tid siden den sidste udgave kom. Så måske skal du ha fat i en der har abonnement hos "Komputer for alle" eller sådan et decideret computer-magasin, så kan du garanteret finde frontpage i et ældre nummer af bladet.

Håber du får fat i det, for det er faktisk et meget godt program!

//Hundebol

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 19:06

Tak for svaret hundebol.