/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash player 64 bit
Fra : cordsen123
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 05-01-10 16:30

jeg har givet min mand en ny bærbar i julegave, den kører med windows 7 og er med 64 bit.Vi kan desværre ikke finde ud af hvordan man installerer flash player på den og kan derfor ikke bruge al ting på nettet. jeg har desværre kun 60 point er der nogen der gider hjælpe mig alligevel vil vi være rigtig glade

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-10 16:46

Prøv her http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/ husk at vælg operativsystem og se om det ikke kan lade sig gøre.

Godkendelse af svar
Fra : cordsen123

Dato : 05-01-10 18:20

Tak for svaret bentjuul.

det ser ud til at virke, men der kommer en gang imellem en besked om at man skal instal. flashplayer, man skal nok vænne sig til windows 7 og 64 bit men tak for hjælpen