/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
wall stikers
Fra : hellobal1
Vist : 1190 gange
50 point
Dato : 04-01-10 17:00

hej og godt nytår til alle.

Er ved at male mit soveværelse, og vil gerne ha nogle sorte/grå wall-stikers op på min hvide væg. Jeg syntes bare de er ret dyre, så er der måske et kreativt hovde der har en ide til en billigere og lige så flot løsning....... ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-10 17:03

De koster jo det de koster

Du kan jo selv "klippe" noget ud af anden farve tapet......

Eller male et "kunstværk"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-01-10 17:29

I hobbyforretningerne kan du købe stencils og selv male igennem mønsteret

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-10 20:49

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00120007

http://www.tinamai.dk/shop/stencils-skabeloner-90s.html

det sidste link har nogle overkommelige priser- nogle af på stencils og skabeloner

der er forklaring på hvordan du gør.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-10 20:59
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-01-10 21:13

http://spare-grisen.dk/wall-stickers-beh%C3%B8ver-ikke-koste-en-formue/

lidt forvirret link, men der er lidt under ikea og noget som henviser til Tiger

Kommentar
Fra : hellobal1

Dato : 24-01-10 08:39

jeg fik en bedre ide selv.. en gammeldaws over head, et motiv printet fra nettet, og så maler jeg selv på væggen..

Annuller spørgsmålet
Fra : hellobal1

Dato : 24-01-10 08:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål