/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
lektiehjælp sider
Fra : biksemad
Vist : 896 gange
50 point
Dato : 03-01-10 20:01

Hej jeg er på nettet og kigger efter sider ,hvor de tilbyder lektiehjælp, jeg kender lektielink,studieportalen,men jeg fandt en anden på et tidspunkt hjemmesiden mener jeg havde et grønt look ?

Men gerne så mange sider som muligt,det er i odense området at lektiehjælpen skal bruges i hf mat b niveau.

mvh Biks

Accepteret svar
Fra : jokajula

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-10 21:49

Det kan være jeg kan hjælpe dig jeg er uddannet matematiklærer

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 05-01-10 21:48
Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 05-01-10 21:49
Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 14-01-10 17:29

Tak for svaret jokajula. jeg har skrevet til dig under private beskeder

mvh biks