/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvilken dvd
Fra : Smukkelaura
Vist : 729 gange
20 point
Dato : 03-01-10 10:52

Hej alle sammen.

jeg bliver snart 12 år og og efter som det lige har været jul har jeg næsten ingen ønsker.
Men så tænkte jeg at jeg kunne ønske mig dvdér fordi jeg ikke har særlig menge af dem.
Men jeg ved overhovedet ikke hvilke nogen jeg skal ønske mig.
Kan i hjælpe mig?

Venlig hilsen Laura

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-01-10 11:15

Hvis de bare skal pynte på "hylden" - så ønsk dig de mest "farverige"

Vil du bruge dem som kasteskyts - er Philips de bedste

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 13:11

først musik og så dvd
hved du hvad du vil ?
er du hjernedød ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 10 point
Dato : 03-01-10 13:19

Brorteil, det ene ønske udelukker jo ikke det andet

Jeg tror jeg ville ønske mig Ice Age 3 evt. alle tre i en samlet boks, jeg syntes de er go'e

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-01-10 14:40

snottede unger hører hjemme på arto

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 14:45

Jeg vil anbefale denne, den giver tid til eftertanke nu omdage.
http://www.imdb.com/title/tt0246430/

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 03-01-10 15:42

hej smukkelaura

hvad med at ønske dig noget karaoke så kan du hygge dig med vennerne og ha det sjovt. hvis du har et karaoke i forvejen kan du jo ønske dig nogle nye sange

ellers kan du ønske dig gavekort til fona m.m og der kan du så finde de film du syntes lyder gode :)

hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : Smukkelaura

Dato : 04-01-10 13:48

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : muw

Dato : 04-01-10 14:17

Hej, jeg kan lige se at du har afsluttet spørgsmålet, men jeg har da et par ekstra forslag her:

Shes the man - med Amanda Bynes
Herbie for fuld udblæsning - med Lindsay Lohan
What a Girl Wants - med Amanda Bynes
Seventeen again - med Tia Mowry
Prinsesse eller ej - med Anne Hathaway

Tillykke med fødselsdagen

Mvh
Jesper

Kommentar
Fra : Smukkelaura

Dato : 05-01-10 14:25

tusind tak muw hvis jeg viste du ville skrive ville jeg have valgt dig....

Kommentar
Fra : muw

Dato : 06-01-10 13:15

Velbekomme