/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mystiks telefonopkald
Fra : gulvang
Vist : 1136 gange
400 point
Dato : 01-01-10 19:58

jeg fik et mærkeligt telefon her i eftermiddags da jeg kan se på mit telefon display at det er telefon opkald fra udlandet og at det er nummer jeg ikke kender. er der nogen der kender telefonnummeret eller bare hvad land det er fra ?

mvh. bent

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 01-01-10 20:02

jeg glemte at skrive telefonnummeret som er 004 021 222 8103

Accepteret svar
Fra : brorteil

Modtaget 410 point
Dato : 01-01-10 20:05

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=004+021+222+8103&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=null&oq=

Sikkert en af de svindlere der ringer rundt og fortæller folk at de har vundet et eller andet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 20:08

Måske er det hende Nigeria kvinden der skal have pengehjælp fordi hun er i nød.

Den historie kommer op med mellemrum.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-10 20:09

https://musimi.dk/index.php/wiki/p/Vejledninger/Landekoder

Landekoden er rumanien svarende til +40

vh Ben

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-01-10 20:10
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-10 20:12

Afganistan har 0093

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 20:12

Teamet bag Kandu.dk ejer dét nummer. De vil vel spørge dig hvor de skal sende et par månedens præmier hen. Nu er de jo afskaffet, men man gør rent bord nu, har jeg læst i et Tip skrevet af en kompetent person fra Teamet.

witzen

Og Tillykke, forresten

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-01-10 20:14

nu forventer vedkomne jo bare at du ringet tilbage, og så koster det kassen, men ingen svare eventuelt får du en optagettone og prøver så igen igen igen og hver gang koster det kassen typisk 90 kr pr gang, det er et velkendt svindel nummer, så mit råd er hold nallerne væk fra genopkald, hvis du har dine dineros kære.

mvh
per

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-10 20:15

Smokie du skal læse
under E.164 code.

Da det er koden for telekomunikation

vh Ben

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-10 20:24

Hvis du vil have flere oplysninger om nummeret kan du læse her: http://tdconline.dk/publish.php?dogtag=ngto_oplys_118

Godkendelse af svar
Fra : gulvang

Dato : 01-01-10 20:56

Tak for svaret brorteil. svaret var sikkert rigtigt bent

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-01-10 22:07

gulvang

hvis du mener at dette svar er det rigtige, så prøv da at ringe tilbage og hør om du har vundet et eller andet ikk, du er åbenbart sikker på at det ikke er som jeg skrev til dig.

dbh
Per

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 09:32

de points er smidt ud i det blå

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 11:12

Citat
så prøv da at ringe tilbage og

Ringe tilbage, du er bindegal.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-01-10 21:18

brorteil

hvorfor skulle han ikke ringe tilbage, han mener jo at det jeg skrev er forkert, sååååh !!!!!!!!!!!