/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gashåndtag fryser
Fra : love4all
Vist : 752 gange
17 point
Dato : 01-01-10 13:03

Her under kulden, har jeg problemer med at mit gashåndtag fryser, jeg har prøvet at smide noget varmt vand på, men synes ikke rigtig, det hjælper, Er der en, der kan komme med et godt råd, hvad man skal gøre.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-01-10 13:03

gashåndtag - på hvad
dit komfur ?

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 01-01-10 13:11

brorteil - ja da spørgsmålet er stillet i katagorienKNALLERT, hvad tror du så selv, det er på.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-01-10 13:12

Ja vand duer ikke.... Da det jo er vandet der fryser...

Du skal tage det af og få det tørret.

Hvis du skal undgå at der kommer vand ind igen så det fryser fast, kan du smøre det med silikone fedt.

vh ben

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 17 point
Dato : 01-01-10 19:39

køb en dåse wd40 og smør kablet grundigt. wd40 smøre og er vand afvisene

Kommentar
Fra : lham

Dato : 02-01-10 07:37

Hos knallertforhandler købes en "kabelgennemsmøringsdims" olie ok ,men glyserin bedre
husk kablet skal være tørt før gennemsmøring.

Godkendelse af svar
Fra : love4all

Dato : 02-01-10 16:30

Tak for svaret edison.