/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Klimatopmøde
Fra : brorteil
Vist : 463 gange
10 point
Dato : 01-01-10 11:46

COP15 mødet opnåede ønsket resultat, den globale opvarmning er stoppet.
Måske skal de holde et nyt møde så vi ikke går en ny istid imøde.

De kan noget de folk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-10 11:51

Ja det er de nødt til - for de fik ikke bremset udviklingslandenes udvikling.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-01-10 11:54

Ja der er jo ikke så mange fusere blandt kineserne

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-01-10 12:26

Citat
Måske skal de holde et nyt møde så vi ikke går en ny istid imøde.

Nyt møde hurtigt - Tak. Her er i hvert fald skidekoldt i hele omegnen, og mere kulde ønskes ikke.
En skam at en del af COP15 ikke blev holdt her i området; det havde måske dæmpet lysten til mere kulde en del.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-10 12:36

Citat
En skam at en del af COP15 ikke blev holdt her i området

I havde så måske yderligere en pløret pløjemark hvor demoerne kunne opholde sig i telte

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-01-10 12:46

Eller endnu bedre en sump de kunne synke ned i, eller et sted med kviksand...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-01-10 12:49

Citat
I havde så måske yderligere en pløret pløjemark hvor demoerne kunne opholde sig i telte

Hi-hi, den tanke var s'gu ikke så "ring' en'na", og en driftig bondemand kunde måske lave sig en skilling med at køre med hestevogn og sælge halm, hvis man også inddragede deres biler og soveposer til mødet var ovre.
Bare tanken

Fik ikke sagt i går - det hermed gjort

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 01-01-10 13:44

Den absolut bedste og ultimative løsning var at indkalde til et stormøde i Kina om at alle internationale møder i FN, Klimatopmøder, Nedrustningsmøder o.s.v blev nedlagt. De, som ikke var enige kunne gå en lynkineser i r... og blive sendt til himmels. Dernæst skulle alle lande indføre 1 parti system, og alle valg skulle suspenderes, da de var unødvendige. Pia Kjærsgåed skulle være præsident i Danmark, og alle skulle kun spise Kjærsgårdens margarine, kun lære dænsk o.s.v

witzen

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-01-10 13:49

Citat
. Pia Kjærsgåed skulle være præsident i Danmark

Du er squ ikke helt normal

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-10 13:56

Rent bortset fra det var jeg lidt imponeret, demoerne holdt sig ikke væk trods vejret, dårligt vejr kan ellers holde folk inde uanset, men mange af dem var jo også proffer der rejser verden rundt for at markere sig.

Men tænk også positivt på frosten der nok vil holde sig et stykke tid, den vil forhindre store insektsværme og dræbersnegle.

Brrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!
Jeg har iøvrigt lige lavet ægte chokolademælk, 85% chokolade i varm mælk, ikke noget med Marabou til 4,95.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-01-10 14:51

brorteil, ham witzen
Citat
Du er squ ikke helt normal

Det vidste vi jo godt - intet nyt der.

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 01-01-10 15:11

Dansk FolkedragtsParti er da et fint parti

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 01-01-10 15:13

Hvad angår demoerne. Så kan det da godt være de fryser, men polizen er der jo for at gøre livet hedt for sådanne typer, ikke?

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-01-10 15:27

DropDetFis
Citat
Dansk FolkedragtsParti er da et fint parti

DropDetFis - ovenstående, det mener du jo ikke, så DropDetFis

Annuller spørgsmålet
Fra : brorteil

Dato : 02-01-10 09:33

Jeg lukker