/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Akut Hjælp!!!!!!!!!!!FREDAG AFTEN
Fra : Drott
Vist : 348 gange
200 point
Dato : 25-04-03 18:02

Vi skal ud og spise i AFTEN ca kl. 20.45
Men hvor skal Vi spise, det skal være i glostrup området eller ved ishøj havn af hensyn til de andre vi skal mødes med.
Det skal GOD mad, et sted der vær at besøge.
Gerne tlf. nummer og adresse

venlig hilsen DROTT

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-04-03 18:11

Hej Drott!

Her er godt link hvor du nemt skulle kunne finde et godt sted:

http://www.spiseguiden.dk/default.asp

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 25-04-03 18:19

Prøv vandrehjemmet ved Ishøj havn, de har en fortræffelig god restaurant.

MVH Bente

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 01:17

Hej!

Ja undskyld jeg blander mig;) - jeg ved godt jeg er for sent ude, men dit spørgsmål fik mig til at smile!:) Vil du have MIG - til at fortælle DIG - hvad GOD mad er?!;) Okay - GOD mad - er din livret! Eller hvad!?;)

Hygge!