/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
golf 3 lygter
Fra : 234
Vist : 767 gange
30 point
Dato : 31-12-09 15:44

Hej!
Jeg har lige købt en golf 3 men , vil gerne have andre forlygter i som er en klare i glasset end dem som sad i da jeg købte den , så mit spørgsmål er , om det er lovligt eller om man skal ha den synet med dem?

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 31-12-09 16:02

Du skal ikke have dem synet du kan købe dem på www.ebay.de der er de godkendt
hilsen johnadler

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 31-12-09 16:03

www.ebay.de kan du købe alt i reservedele til vw golf
johnadler

Kommentar
Fra : 234

Dato : 31-12-09 16:13

Hej!
Det er bare i orden.
Jeg har lige været inde på en side som hedder Kangal Styling , er det kvalitet man køber der , eller er det noget man skal holde fingerne væk fra?
Der havde jeg nemlig også se på forlygter inde.

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 31-12-09 17:44

Jeg kender det ikke men i tyskland delene meget billigere handler selv dernede på ebay da jeg har en golf 2
hilsen johnadler

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 30 point
Dato : 01-01-10 11:00

Billygter skal være europæisk godkendte. Det ses af et E mærke . Normalt E4 indstøbt i glasset.

Derudover skal de passe til bilen elektrisk, karosserimæssigt og optisk.

I praksis er det nok svært at finde andet end de typer , som er lavet til bilen. Det er normalt Bosch eller Hella hos VW /Audi.

Hvis dine glas er uklare, kan det være skidt på indersiden. Det kan evenduelt fjernes ved at afmontere lygten og men en bomuldsklud og en træpind polere den indvendig. Brug evt sprinklervæske på klud, men ikke andre kemikalier.

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 01-01-10 11:04

der er de også fra tyskland
mvh. johnadler

Kommentar
Fra : 234

Dato : 01-01-10 17:39

tak for hjælpen.
godt Nytår.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 01-01-10 17:39

Tak for svaret transor.