/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Nytårshilsen
Fra : kmb1969
Vist : 9633 gange
500 point
Dato : 31-12-09 09:56

Er der nogen der kan hjælpe mig med en nytårshilsen til mobilen?

Den er noget i retningen af:

Du får denne hilsen allerede nu, da jeg ikke ved hvor jeg er kl. 24. Det kan være jeg ligger ude i hækken .....

Kan ikke huske den korrekte ordlyd.

Hjælp - også hvis du har en anden én der er god.

Der er gode point til den udvalgte.

Godt nytår

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 09:57

Nej Hr Mangeprofil!

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 31-12-09 10:03

HVAD mener du lige med Hr. Mangeprofil??????????

JEG har sgi kun ÈN profil her inde, modsat mange andre.

Hvis ikke du kan komme med et seriøst svar, så find dig venligst et andet spørgsmål du kan chikanere.

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 10:04

Hvis du ikke er "Mange-profilsen", så beklager jeg -

For alle de faste seriøse tror åbenbart at alle de andre, end dem selv er "Mange-profilsen" ...

Men vil da godt prøve, hvis du altså ikke er denne skrækkelige "Mange-Profil" !

"Du får denne hilsen allerede nu, da jeg ikke ved hvor jeg er kl. 24. Det kan være jeg ligger ude i hækken .....Fordi jeg brækkede mig på hagesmækken, så jeg håber du forstår gækken, og du allivel køber katten i sækken"

witzen

Kommentar
Fra : kmb1969

Dato : 31-12-09 10:14

Undskyldning modtaget

Det var nu ikke lige sådan den var, men godt forsøg.

Ved godt der er mange der kører med dobbeltprofiler, useriøse spørgsmål og svar, for derefter selv at lukke spørgsmål for at give sig selv point. Det er det evigt tilbagevendende problem den sidste i måneden, og højst sandsynlig endnu værre i dag.

Derfor kommer jeg af samme grund her heller ikke så tit længere. Gider ikke al den fnidder der er med jævne mellemrum.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 11:04

Det er ikke den du søgte, men synes da at den er meget go'

Nytåret nærmer sig og du var den langsommeste af os to til at ønske godt
nytår. Så nu skylder du mig en julebryg og en nytårsraket........ -et påske
æg, to kram - 100 kr., en stor soft ice, 6 pandekager, chips, 1 kg nougat
..en nissehue.... En tur ud og bowle ...5 liter irsk kaffe...3 kolde trøfler
og en gang massage...Ja det var vist det. Må ikke sendes retur... godt
nytår

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 500 point
Dato : 31-12-09 11:09

Der er også lidt her, der skal bare ændres på årstallet

http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9955

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-12-09 11:36

kmb1969
Velkommen på Kandu.

witzen

Stop så med det pjat, det er dig selv der har ødelagt det for de nye med alle dine profiler.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 11:56

Ehm... granner01...kbm1969 er ikke en ny bruger

Men selvfølgelig en god gerning kan ikke gøres for tit

Velkommen til kbm1969

Kommentar
Fra : DropDetFis

Dato : 31-12-09 13:25

Velkommen til Nordsted1

Godkendelse af svar
Fra : kmb1969

Dato : 31-12-09 15:00

Tak for svaret Nordsted1.

Og tak for "velkomsten", det er bedre sent end aldrig.

Det var ikke helt dem jeg mente, men den ene kan dog bruges.

Da mobilnettet sikkert er brækket ned i
aften eller du ligger døddrukken et eller andet
mærkeligt sted vil jeg allerede nu ønske
dig et rigtigt Nytår.

Der var ikke plads til mere i en SMS.

I ønskes alle et rigtigt godt nytår.

Tak for hjælpen
KMB1969