/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Tippet "invester dine penge her"
Fra : Palmen
Vist : 744 gange
10 point
Dato : 30-12-09 20:54

http://www.kandu.dk/tip20558.aspx

Der er tale om en pyramide opbygning, hvor man får procenter hvis man henviser nogen til siden.

Det bliver der "underligt nok" ikke oplyst om i tippet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-09 21:02

Utroligt at folk stadig hopper på "Guld og grønne skove".

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-09 21:03

Citat
Det bliver der "underligt nok" ikke oplyst om i tippet.

Nej naturligvis er det ikke oplyst.
Så ville ingen jo hoppe på limpinden
Men kan man læse mellem linierne ved man det da.

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 30-12-09 21:06

Jep og det står også på deres hjemmeside med store fede bogstaver - fandt det efter 1 min.

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 30-12-09 21:07

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-09 21:55

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 30-12-09 22:21

Så det oprindelige "tip", helt på månen, kan nogen mennesker der har fuldført 3. klasse tro på risikofrie investeringer med højt og sikkert afkast?

Svaret er, bare spørg Bernie Madoff, Stein Bagger og andre svindlere, at det kan folk åbenbart, sågar bankfolk mv!

Som Dire Straits sang engang "Money for nothing and your chicks for free"

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 31-12-09 15:07

de har været der siden 2006 og ligger nr. 1 på mange sider. I kan prøve den daglige indkomst, så vil i kunne trække pengene med det samme.