/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Overføre biller til USB-nøgle
Fra : 20Kroner
Vist : 10533 gange
61 point
Dato : 29-12-09 13:01

Er der nogen der kan give en lille hjælpende hånd:
Hvordan får jeg billeder fra Picasa overført til en USB-nøgle?
På forhånd tak!
20Kroner

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-12-09 13:03

Gå ind i stifinder, husk at USB nøglen skal sidde i maskinen, find dine billeder og marker dem. Tryk nu kopier. Så stiller du dig på USB-nøgler i venstre side af stifinder og så siger du sæt ind.
Så enkelt er det.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 71 point
Dato : 29-12-09 13:04

Du går bare i stifinder og trækker filerne over på "nøglen"

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-12-09 13:15

Det er da utroligt, er det virkeligt så nemt!?
Har kun været med her på KANDU siden 2003!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 13:23

hold da op, granner01 er sgu' da fuld af gode tips og tricks.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 13:29

nu kommer jeg med mit forslag, så må vi se om det bliver lige så sjovt

Jeg går ud fra et du er inde og kigge i et album som en har sendt til dig så du kan se nogle billeder. Når du er inde i albumet og kigger på billederne, så har du en lille menu over billederne hvor der bla. står 'download', klikker du der har du mulighed for at downloade billedet, du kigger på, til din computer, hvilket du bliver nød til for at kunne ligge det over påp din USB-nøgle. Desværre kan man ikke downloade et helt album, tror jeg, kunne ihvert fald ikke finde muligheden.

Håber det er lidt bedre hjælp.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 29-12-09 13:36

Lidt spøgefuldt kiggede jeg på overskriften: Overføre BILLER.

Dét vil jeg mene er mere problematisk?

(sorry. Bare lidt sødt nytårs-mobberi)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-09 13:49

Det er da ikke noget problem yearhouse.
Jeg har da flere af de Engelske Biller - hentet på youtube.

Og så et godt newyearhouse.

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 29-12-09 14:09

Tak for svaret refi.
Jeg indrømmer, at det kan være svært at overføre BILLER, men det gik fint med billederne!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 14:13

jeg er ikke hlet med på hvordan det kan være svaret, med mindre billederne ikke ligger på picasa.?!?

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 29-12-09 16:41

Til webnoob
Jo, billederne ligger på Picasa - det fremgår også af spørgsmålet: hvordan overfører jeg billeder fra Picasa til en USB -nøgle.
Jeg havde egentlig forestillet mig, at Picasa have en eller anden smart funtion, så man kunne vælge en mappe, og med enkelte klik lægge dem over på en USB-nøgle
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 16:49

så har du da heller ikke givet pointene til den rigtige. Den måde jeg beskriver er lidt den du søger, ved at sige download til et billede kan du downloade billedet til din computer, men du kan jo selvfølgelig også ha' nøglen tilsluttet og så vælge den til distination for download.

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 29-12-09 17:55

Til webnood
Beklager, hvis jeg har givet pointene til den forkerte - måske har vi misforstået hinanden. Men jeg har imellemtiden fundet ud af, at hvis jeg i Picasa markerer et billede eller en hel mappe og så trykker på "eksporter", som er et link, der ligger i Picasa, så kan jeg flytte det hele over på USB-nøglen - men det var måske også det du mente, men hos mig kommer der nu ikke en download mulighed op, hvis jeg markerer et billede.
Venllig hilsen

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-12-09 22:05

er det din egen picasa konto du overføre billeder til og fra?

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 26-10-20 11:55

hej, måske er det alderen,87, men jeg kan ikke finde ud af at få billeder fra Picasa over på et usb stik,kører med en gl.W7 pc, der vist er ved at gå ned ,og vil gerne redde billederne til en w10 maskine, troede jeg blot kunne markere og så flytte , med det ser jeg ikke som muligt..hvordan gør man??? mvh