/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
acer 3002LM??
Fra : return
Vist : 605 gange
25 point
Dato : 26-12-09 09:36

Hej

nogen der kan finde en indholdsfortegnelse ang om denne her bærbar er født med trådløs netværk indbygget ???

acer 3002LM

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-12-09 10:01

Så vidt jeg husker er de kun forberedt til trådløs net.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 26-12-09 10:06
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 26-12-09 10:06

Den har ikke trådløs netkort som standard, du må ud og købe et trådløs netkort til den, nemmest er en usb netkort det er ikke så nemt at bygge noget ind i en bærbar, selv om den er forberedt til det

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-12-09 10:27

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 10:31

Selv tak du må ud og købe nyt netkort før du får den trådløs på nettet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-09 11:30

Mærkeligt for her står der at den er med "network adapter" som plejer at være et trådløst netkort.
http://www.dooyoo.co.uk/laptops/acer-aspire-3002lm/details/

Kig i din comp sådan her:
Start > højreklik på computer > egenskaber > enhedshåndtering
klik på pilen ud for netværkskort
Der skal stå 2 kortnavne hvis der er trådløst netkort indbygget.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 11:47
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-09 11:54

Fra dit link OVN
Citat
In most cases, however, when people refer to a network adapter, they are referring to a wireless network adapter. These devices are popular for mobile computers, as they allow the computer to connect to the home or office wireless network from anywhere in the vicinity without being tethered by Ethernet cable.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 12:03

Ja der skal stå wireless network adapter hvis den er trådløs, men det er vistnok korrekt at mange automatisk tænker på trådløs, når ordet network adapter nævnes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-09 12:05

Du kunne jo også have kopieret det som stod før det du kopierede
Citat
A network adapter made for a wired connection is a small USB dongle that features an Ethernet port. Ethernet cabling connects computers in wired networks, with the RJ45 Ethernet port resembling a standard RJ11 telephone jack on steroids. The adapter might come with software, though most modern operating systems will recognize a USB network adapter and apply the proper drivers upon detection of the device. Once recognized by the system, the external network adapter can be used to connect the computer to the network by running an Ethernet cable from the router to the network adapter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-09 14:07

Der er ikke plads til alle de citater.......................

Return >>>>>>>>Kig i din comp sådan her:

Start > højreklik på computer > egenskaber > enhedshåndtering
Klik på pilen ud for netværkskort
Der skal stå 2 kortnavne hvis der er trådløst netkort indbygget.

Eller sådan:

Start > programmer > tilbehør > kommandopromt > skriv > getmac > enter

Så skal de netkort som er i computeren kunne ses.