/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
fullrate opsætning af router ???
Fra : return
Vist : 1147 gange
249 point
Dato : 25-12-09 16:05

hej er der nogen der ved hvordan man opsætter sin pc til til at køre trådløs via fullrate
ZYXEL ROUTER???

Kommentar
Fra : lajka

Dato : 25-12-09 16:11

Det gør du ved at sætte et trådløst accespoint f.eks. som jeg har gjort det med en trådløs Linksys Wireless-G router til din Zyxel router. Det er vist på Fullrate's hjemmeside, hvor du kan søge.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 16:36

Du skal jo have et trådløst accespoint/router for at kunne det. Har du en sådan fætter i huset. Fullrate sende dem jo gratis med for lidt siden.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 259 point
Dato : 25-12-09 16:36

Hvis du kan få din router til at fungere på dit fullrate, så er der en god forbindelse, er det første skridt taget.
Så skal du kun tænke på at få det trådløse til at fungere på routeren.

Da du er så gammeli gårde her på KANDU, bør du også vide, at et spørgsmål skal følges op af en detaljeret forklaring, hvis du forventer at få et brugbart svar, sådan inden for en rimlig tid.
Det kan ikke være rigtigt, at man skal spørge ind til oplysninger, som burde være indlysende.!!!!

Hvis din router har indbygget et AP, skal dette tændes, og indstilles på DHCP med et SSID, som din trådløse PC, kan søge efter!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 17:01

Det er jo ikke ligefrem pc en der skal opsættes med dit accespont/router så det trådløse er åbnet for. Efterfølgende skal der selvfølgelig være et trådløst netkort af den ene eller anden slagsi din pc for at den kan modtage.

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-12-09 17:03

severino

hej

ved godt jeg skriver lidt usammenhængende

synes også selv det er lidt rodet , det jeg prøver på af at hjælpe en som har en bærbar der har fullrate og forbindelsen er ok via lan poblemet er at vi ikke kan finde det trådløse forbindelsepc en er en aspire model 3002lm der burde da være trådløs i den men hvordan finder man det kan du hjælpe køre xp ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 17:07

er der tændt for det trådløse. der er en knap der liger en antenne der kan tændes og slukkes for

Kommentar
Fra : return

Dato : 25-12-09 17:11

yepper routeren er skam tændt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 17:15
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-12-09 17:16

Tænker på netkortet på den bærbare. Er netkortet tændt for på den. Det er der den lille knap er

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-12-09 09:35

Tak for svaret severino.