/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad blev der egentlig af denne?
Fra : troldenesdhb
Vist : 855 gange
70 point
Dato : 24-12-09 09:10

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 24-12-09 10:09

læser ikke det blad,

Kommentar
Fra : webm

Dato : 24-12-09 10:16

Den er sikkert fløjet hjem hvor den kom fra...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 10:19

Den har man ikke hørt mere om

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 24-12-09 10:41

Njet!

Men kommer, af en eller anden grund, til at tænke på Mathias Rust & Café Rust på Nørrebro.
Han var dog ingen UFO.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 24-12-09 12:48

Det vae da bare et hovsa MISSIl med en defekt styrekugle

Citat
Det er ikke første gang sådan en test har fejlet, tilsyneladende er det tolvte gang det mislykkes for Russerne

Kommentar
Fra : witzen

Dato : 31-12-09 07:03

Den har taget permanent ophold oven på troldensdhb´s hoved

witzen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-12-09 09:56

Nåeh... den.
Tjaeh... jeg var jo lidt uheldig med implementation af autopiloten til styresystemet, men nu er min flyvende trekant vel hjemme igen. Den står i kælderen til jeg får tid til, at foretage et par rettelser i koden. Trikalvariationen's integrale skal sikkert bare interpoleres med tysfaktonaren over en Sarkoj/Balonski ekvilation i tredie potens.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-12-09 10:32

Tak molokyle

Men nu er det jo gammeldags at interpolere med tysfaktonaren, brug dog lanstrikstrafaktoren. Så kan det være at du kan holde den hjemme næste gang

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-09 10:57

Det nu mest titelmelodien du skal se på

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 70 point
Dato : 31-12-09 14:52

troldenesdhb -> Ja ..og tak ...for foreslaget. Dét har jeg prøvet. Virker ikke !!!

Trekanten opførte sig derefter præcis som ...et stort sort hul

Jeg har lige været i kælderen, men Pede som skulle passe på den ikke igen fløj til MOKBA på 'auto':

Han havde alt for travlt med at tale i telefon.

Der var nogen der hele tiden forstyrrede.

Jeg tror de præsenterede sig som noget der lød som: Politiet?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 22-01-10 14:22

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 27-02-10 15:27

Hvorfor....
Det er jo dokumenteret forlængst at de findes og man har kontakt med dem.