/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Elstarteren virker ikke...
Fra : hojriiskim
Vist : 487 gange
1 point
Dato : 25-04-03 08:31

min aprilia sonic kan ikke starte med elstart hver gang når den har stået stille lidt. hvis man triller den lidt frem, vil den godt... hvad er der galt???

Kommentar
Fra : madshan

Dato : 25-04-03 17:37

batteriet er fladt!!!

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 25-04-03 18:39

nej... når den står på støttefod vil den ikke, når den er nede af støttefoden vil den godt. så er batteriet jo ikke fladt...

Accepteret svar
Fra : lungholm

Modtaget 1 point
Dato : 26-04-03 14:37

har du overvejet en dårlig forbindelse i kablerne ved batteriet?? måske fugt...

Nicolas.

Kommentar
Fra : PGOKILLER2000

Dato : 12-05-03 21:40

Check alle stel forbindelser & prøv f.eks. at smøre starteren med WD40 der ved tandhjulet.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:39

Tak for svaret lungholm.

Kommentar
Fra : Mold17

Dato : 03-11-05 10:18

hvis det er et syre batteri kan det ha noget med at der ikke er mer syre i.. så kan den ikke producere strøm! så måke skal du fylde mere på! det kan man se på batteriet
Mvh Mold17