/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Palæstinenser overfaldt lærer
Fra : Krummen
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 22-12-09 05:07

http://www.bt.dk/krimi/han-kraenkede-min-aere

En sag der deler vandene. Men min klare opfattelse er, at dette er et bevis på at der er visse kulturer som ikke kan leve side om side Nogen vil sige, at man ikke skal skære alle over en kam...nej nej, men dette tilfælde er bare et af dem, som blive opdaget fordi det er så groft og fordi der var så mange vidner. I dagligdagen florerer dette middelalderlige syn på andre mennesker overalt, hvor så forskellige kulturer / religioner støder sammen.

Racisme nej....men separatisme ja. Vi kan besøge hinanden, men vi skal bo i hver vores træ.

6 mdrs. fængsel... Hmmm hvor blev udvisningsdommen af??

Spørgsmål: Burde han udvises?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 05:09

Nej....Jeg er IKKE medlem af DF

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-09 05:14

Jeg kan ikke tage stilling til om han skal/kan udvises. Jeg kender ikke nok til hans forhold/statsborgerskab, men i denne sag er den kulturelle og etniske baggrund totalt ligegyldig:

Man slår ikke på sine medmennesker. Hvis man gør? Så er man hjemfalden til straf.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 05:20

Citat
Man slår ikke på sine medmennesker
For en gangs skyld enig med dig, men årsagen til hans overfald skal jo netop ses på baggrund af hans religion / kultur.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-09 05:52

Næeh... årsagen skal nok findes i dårlig/manglende opdragelse

Man lammetæver ikke folk blot fordi man er af anden etnisk oprindelse end dansk eller fordi man tilhører et andet trosamfund.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 06:22

Aha...mon ikke du skulle læse artiklen, hvoraf det ret tydeligt fremgår, at årsagen til hans bestialske overfald på læreren var fordi læreren - i overfaldsmandens terminologi - krænkede datterens ære ved at give hans datter hånden og lagde samme på hendes skulder.

Det er jo ikke helt almindeligt, selv blandt etniske danskere med dårlig eller manglende opdragelse.
Men det er måske for indviklet at læse på dansk??

Kommentar
Fra : DecemberRæv

Dato : 22-12-09 06:27

Citat
Nej....Jeg er IKKE medlem af DF

Ikke?

DF er måske for "venstre-orienterede" efter din smag?

DNSB, måske?

Du fortsætter i hvert fald dine racistiske udfald mod andre etniske grupper end de "race-rene-danskere", og det er jo fint nok, for det har du jo fuld ret til i et demokrati som Danmark, selv om det er både ulogisk og usympatisk.

********************************
Den konkrete sag er naturligvis skandaløs!
********************************

Men det skal vel bruges til at påpege, at DANSK er og bliver det bedste på jorden, ikke sandt?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 06:32

Citat
DANSK er og bliver det bedste på jorden, ikke sandt
Hvis du synes det, er det vel rigtigt for dig, men jeg er ikke enig med dig. Til gengæld kan jeg fornemme, at du blot er ude på at være dum og afspore en snak om udvisning eller ej, så ud af kiosken med dig FJOG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-09 07:20

Joeh... jeg har skam læst artiklen, hvoraf det fremgår; at den krænkede part er marokkaner og at de to taler arabisk indbyrdes. Derfor må man formode, at læreren kender til det udløsende moralkodeks. At man kommer op at toppes om f.eks. religiøse/kulturelle spørgmål er sikkert helt normalt ...også muslimer imellem, men at man griber til korporlig afstaffelse er ikke et spørgmål om 'ære', men et spørgsmål om respekt for sine medmennesker og gældende lov.

Jeg kender skam også etniske danskere der føler deres 'ære' krænket og reagerer med vold, hvis man kikker lidt for langt efter deres kæreste, men det berettiger dem jo ikke til at gi' mig en blodtud.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 09:50

Jeg syntes straffen er ok, også at han ikke bliver udvist...........meeen han har boet her i så lang tid, at han bør vide, at sådan hilser man på hinanden i Danmark, og at det ikke var for at vanære hans datter ergo at det var en fejl, men ikke en der berettiger ham til at slå

Jeg syntes alle lærer burde have en kamphund med i skole, så bliver der respekt og også ro i klasserne

Jeg fatter ikke at der overhovedet er nogle der har lyst til det job, det er næsten en daglig kamp, bare det at få lov at undervise.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-12-09 10:04

Vanæret hans datter, godaw do

De er meget glade for deres børn, ikke nogen kritik, men glæden ophører hvis samme datter senere finder en anden mand (og måske bedre) end ham der er udpeget, så forsvinder kærligheden i en blodrus.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 10:15

Citat
meeen han har boet her i så lang tid,
Var det derfor, at han i interviewet med et dansk TV selskab i Danmark udtrykte sig på fejlfrit arabisk??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-09 10:18

Der har vi den igen:
Citat
DNSB, måske?

Hvis man ikke er i besiddelse af en blodrød Stalinistisk ideologi,eller slikker udlændingerne,op og ned ad ryggen,er man pr.definition DF`er eller nazist.Det er jo en fuldstændig tåbelig konklusion.
Og jeg synes det er utrolig barnligt,at man ikke kan finde noget,lidt mere vægtig skyts.
(Selv fornuftige SF`ere og socialdemokrater,ser "lyset" ind imellem).

Der burde være mulighed for at anlægge injurier retssager her fra Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 10:22

Du har så gruelig ret Mosebaek. Manden er komplet idiot

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 10:23

Klumme selvfølgelig, det er jo os der har et problem med at forstå ham og ikke omvendt...

De har da boet her tilstrækkelig længe til at datteren kan gå i en skole hvor man bliver undervist på dansk, ergo har de boet her længe

Mosebaek.... igen er vi meget enige

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-09 10:34

Hvad er i grunden den store forskel på socialisme (kommunisme) og nationalsocialisme (nazisme).
Den er vist ikke så stor,som mange går og tror.Men det kan vagnr,sikkert gi`en forklaring på.

Undskyld Krummen,hvis jeg er ved at (for) dreje dit spørgsmål,men jeg bliver så forbandet sur,når jeg ser disse tåbelige postulater.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : kastned

Dato : 22-12-09 10:45

Det er helt forkert hvad du skriver.

For det første var de var begge arabere og det var en intern strid. For det andet havde han aldrig slået en dansker.

Jo man kan sagtens leve side om side med muslimer, det kræver bare at man ikke er bange for dem.

Eller er det fordi du er Israeler? Jeg syntes jeg har set et Israelsk flag på en af dine profiler. Så er det her jo bare propaganda. Føj.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-12-09 11:38

Hej i tråden.

Nej - faderen skal ikke udvises af denne grund - men hvis han har andet udestående med myndighederne, så skal det selvfølgelig overvejes.....men nej, er hans sti ellers ren, så skal han netop blive her og gå rundt og fortælle om denne hændelse og den straf han fik for det.

Dette har absolut INTET med islam/muslimer osv osv at gøre, det har noget med helt normal og god opdragelse at gøre, man slår da ikke på folk! DESUDEN er det jo, som vi alle ved, således at børn 'efterligner' deres forældre og disses ageren i livet og samfundet.....hvad er det så denne far viser sit barn i en sag som denne? Er det noget med....hvis du er utilfreds med en andens opførsel, så spyt på ham, stik ham en på hovedet og husk at råbe og skrige imens....

God jul til Jer alle

Mvh Dorthe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 11:53

Før i tiden var ordsproget

Vil du frem i verden så buk....................nu er det ændret til

Vil du frem i verden så skub

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 13:45

kastned aka kastop aka aka aka aka akak Baj Baj

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 13:53

Hvis det var en dansker der havde gjort det ville jeg sige det samme, manden er idiot og skal sendes til genopdragelse. Hvor det så skal foregå, det må politikerne tage sig af. Og forældrene skulle have en bøde for ikke at have opdraget deres dreng ordentligt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-09 15:07

Citat
Eller er det fordi du er Israeler?

I bekræftende fald,burde Krummen være stolt.
Verdens dygtigste og mest effektive befolkning.
Araberne når dem ikke til sokkeholderne.
På en skala fra 0 til 10,ligger de på 15.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 15:24

Næææ jeg er ikke Israeler og heller ikke jøde, men skulle jeg vælge (rent hypotetisk) ville jeg nok vælge at være Israeler. Men det har IKKE EN SKID MED SAGAN AT GØRE. Det er kun disse totalt hjernedøde brugere som kæfter op om nazisme og dnsap som gør at dette overhovedet er på banen..

Skal vi dæmme op for yderligere skadelig indvandring, kan vi starte ved grænsen og derefter kyle dem ud, som beviseligt ikke kan te sig ordentligt.

Uanset hvad nogen her mener, og uanset at de 2 involverede var af af samme etniske herkomst, så er det brutale overfald på læreren et udtryk for den klassiske mellemøstlige holdning, hvilket i dette tilfælde angiveligt betyder mørkemændenes tåbelige æresbegreber.

Kan disse ørkenens sønner, middelalderlige efterkommere af beduiner ikke finde ud af, at vi vil skrupskide på deres æresbegreber og vi vil ikke have dette livssyn i Danmark, så er det en tur i spjældet og derefter ud af klappen og hjem til ørkenen, hvor de kan dyrke deres æresbegreber, jomfrucrap og arrangerede ægteskaber mv lige så åndsvagt de vil.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 15:29

Godt sagt/skrevet!!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-12-09 15:34

Hørt !!!!!!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 15:39

Jeg glemte stening, håndafhugning og pisk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 16:15

Nej hvor du kan Krummen, jeg er enig.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 16:44

Yes granner....Har lige taget mine vitaminpiller

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-12-09 16:50

Citat
Racisme nej....men separatisme ja. Vi kan besøge hinanden, men vi skal bo i hver vores træ.
Jeg gentar' lige mig sæl igen igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 17:01

Klumme, du skal skrive med store bogstaver - og meget langsomt - så det kan forståes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 17:14

Hold da helt op... prøv engang at læse dette

http://ekstrabladet.dk/112/article1273729.ece

Det er da en straf der vil noget.... og her bliver der pebet pga nogle strip og futtog, sikke en kontrast

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-12-09 17:38

Citat
Uanset hvad nogen her mener, og uanset at de 2 involverede var af af samme etniske herkomst, så er det brutale overfald på læreren et udtryk for den klassiske mellemøstlige holdning, hvilket i dette tilfælde angiveligt betyder mørkemændenes tåbelige æresbegreber.

jamen dog som I går i selvsving i denne tråd.
I min tid mødte Hr. jensen op og stod midt i klassen fordi hans lille Peter, var blevet "uretfærdig" behandlet, og der blev lovet bank og diverse. Andre forældre gik til mere verbale bank. Der blev lagt et andet pres, fra dem som havde orderne i deres magt- de gik til skolelederen og fik nogle aftaler om, hvordan deres lille pus, skulle behandles.

Den handling denne far har begået er ikke acceptabel overhovedet og han skal tage sin straf.

Så langt så godt, men på lige fod, som alle andre i dette samfund, uanset hvor man er født eller døbt eller hvilken religion, man tilhører.

Medierne elsker denne sag, og det foregår på Abildgårdsskolen i Odense- med store procentdele af elever med anden etnisk herkomst. De sidder nærmest på spring for at finde noget om det område i Odense.

Jeg bliver harm over, at der er forskel på den måde der bliver set på denne voldshandling kontra alle de andre voldshandlinger, som ikke kommer på forsiden- og som sagt handlingen er ikke acceptabel -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 18:11

Smuller, jeg skrev om en dansk far der gjorde det samme, straffen er ens om det er en fra det store udland eller en etnisk dansker. Hvorfor gå ud fra at vi er racister?

Vi er harme, ikke over at det er en fremmed der har gjort det, men over handlingen. Og vi forklarer det med at det er en person som ikke kender anden måde at gøre det på.

Jeg har undervist i mange år, og jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort i den situation. Spyttet igen.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-12-09 18:22

Citat
Smuller, jeg skrev om en dansk far der gjorde det samme, straffen er ens om det er en fra det store udland eller en etnisk dansker. Hvorfor gå ud fra at vi er racister?

Jeg har på ingen måde udnævnt nogen til racister- jeg påpegede bare at tråden tog en anden vending, som gjorde at jeg var nødt til at kommentere.
Spørgsmålet lød på om faderen skulle udvises og det mener jeg ikke.

Selve handlingen er jeg med på, ikke kan accepteres.
Og jeg ved, at lærerforeningen fortæller at der er flere og flere lærere, som bukker under på grund af pres fra forældre- men det er ikke opdelt i hvilken baggrund forældrene har. Hvem presser dem og hvad presser dem ?
Selvfølgelig, skal lærere kunne agere og de skal mulighed for at kunne give kritik og opsang til forældre, hvis de mener at der er noget der skal rettes og hvis de mener at eleven, bør have noget mere opbakning hjemmefra osv. Det er vel det - det hele handler om.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 18:23

Citat
Spyttet igen

Så var du fyret på stedet!!! Der er overhovedet ingen sanktionsmuligheder idag (spytteri er nok heller ikke vejen frem, selv om jeg godt forstår man kan blive fristet) man kan ikke engang give en eftersidning... hvis man som lærer vælger at give en, så skal læreren selv blive efter skole, men får ikke løn for det

Og havde du gjort det overfor en nydansker, var du blevet hængt ud i dagspressen som racist

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 18:25

Citat
Selvfølgelig, skal lærere kunne agere og de skal mulighed for at kunne give kritik og opsang til forældre, hvis de mener at der er noget der skal rettes og hvis de mener at eleven, bør have noget mere opbakning hjemmefra osv. Det er vel det - det hele handler om.

Og rigtig mange forældre er fuldstændig ligeglade med kontakt fra skolen.... der er jo ikke noget galt med eleven, kun lærerne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 18:28

Jamen Nordsted det er lige det, for havde jeg gjort det samme overfor en palæstinænsisk lærer, så var jeg blevet udskreget som racist. Og havde jeg som lærer spyttet iegn, så var jeg blevet fyret og udskreget som racist. Så lige meget hvad man gør eller siger så bliver man udråbt som racist.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-09 18:57

Citat
Så lige meget hvad man gør eller siger så bliver man udråbt som racist.

Ja,vi må desværre indrømme at de pæne "nydanskere",der så venligt har "velsignet" det danske samfund med deres tilstedeværelse,har fat i "den lange ende".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-09 19:15

Ja det er jeg desværre enig i.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-09 19:32

Altså Mosebaek, jeg sys irriterende nok, at vi hele tiden er enige

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-12-09 19:43

Ja,hvad kan det ikke føre til. "Enighed gør stærk".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-09 07:55

Dette vil sikkert falde en del troene (kristne) danskere for brystet, men jeg vil alligevel postulere:

Når man ser bort fra den tilsyneladende manglende opdragelse, kan man fundere over hvad der ellers kunne tænkes ligge bag en sådan handling; at forsvare sin datters (families 'ære').

Sharialov gætter jeg på. Denne middelalderlige lovtekst er dybt funderet i Islam. Islam er en religion. Religioner er baseret på tro i stedet for viden.

Giv folk en ordentlig uddannelse og behovet for tro reduceres til riter. Riter er handlinger som giver mening i en dagligdags kontekst. Juleaften er et godt eksempel på en sådan rite. Jeg er f.eks. ateist og alligevel holder/fejrer jeg jul. Altså konvergerer relionen fra at være tro til, at være en kulturel begivenhed.

Vil man derfor beskytte sig/samfundet mod voldelige riter, som de der er funderet i Islam, er svaret ligetil: FORBYD ISLAM ...og ALLE andre religioner.

Så har sådanne knoldesparkere ikke en syg undskyldning som: Ære.

Æresbegrebet gør nemlig, at manden lige meget hvor meget og hårdt han straffes, er ude af stand til at reflektere over sin handling og angre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 08:54

Citat
FORBYD ISLAM ...og ALLE andre religioner.

Jamen det er da lige så nemt, som da vagnr, skrev vi skulle nedlægge militæret på hele kloden, så havde vi råd til at gøre noget ved co2 udslippet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-09 11:11

Nordsted1 -> Ja, eller lige så nemt, som da man forbød: Tyveri og Mord.

..for der findes da stadig sindsforvirrede mennesker, som synes det er helt iorden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-09 11:16

Du kender sikkert typen, som får sine vejledninger direkte fra Gud

Abu Laban, Ruth Evensen m.fl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 14:19

Jeg tror også jeg vil have vejledninger fra GUD, så behøver jeg ikke opføre mig ordentligt, jeg kan bare gå i kirke og få tilgivelse hvis jeg er uvorn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 14:28

Granner01....Det kan godt være du bliver nød til at "klæde dig ud" for at det bliver accepteret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-09 18:28

granner01 -> Du si'r sgu no'et:

Det ville være fedt, hvis man ku' læse i Biblen/Koranen/Vedaerne osv. hvorledes man implementerer en asyncron http: xml request UDEN, at ska' sku' ha' scripting slået til på klientsiden.

..eller endnu bedre:
En 24 timer's on-line helpdesk med svar ..direkte fra: Gud ...himself

Så ku' man samtidig spørge om det er iorden, at spytte folk i hovedet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : moox

Dato : 23-12-09 19:14

Tror sku ik at det hjælper med religions forbud da der altid vil være voldsmænd til indbefattet hedninge og ateister

moox

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 22:30

Ja det har du ret i.

Bare se banderne, det er ikke tro der styrer dem, det er magt.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 22:39

molokyle
De frelste har da en direkte linie til Gud, en art helpdisk og det har andre religioner da også. Man skal bare tro på det.
Jeg plejer at tro på at hvsr man har brug for det, så tror man, men kan man klare sig uden tro, hvorfor så tro? Det må være dejligt at tro fuldt og fast på at Gud/Allah elsker mig. Hvis nu ikke andre gør.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 22:45

Jeg tror på mig selv

Men har jeg oplevet noget grim, så be'r jeg nu en eller anden om lige at give en håndsrækning

Rigtig god jul i tråden.... jeg går ud fra at Krummen står i køkkenet allerede og har mega travlt, så vi er nået til bag-jul inden du kommer tilbage i tråden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 23:15

Jeg har kogt risengrød i dag og lavet havregrynskugler. Jeg kunne ikke dy mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-12-09 23:28

Vi har også kogt risengrød af 6 L idag

Havregrynskuglerne kom sønnen med - efter min opskrift.. de er gemt langt væk sammen med den konfekt han også havde med forleden - ellers spiser jeg det bare, jeg kan gå i søvne når jeg ved det er i huset, så nu er det kommet i vores tilbygning

Jeg er blevet lidt doven anlagt, så jeg gider ikke gå ud i tilbygningen for at "låne" lidt, men tidligere ku' jeg nu godt finde på at rende der ud... min mand og jeg kunne nemt spise hver en plade Marabou, dvs min mand den svagspiser kunne ikke spise op, så jeg åd gerne hans rester om natten, han troede så han var smart at gemme det derude... ha' han tog fejl

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-09 23:55

Ja jeg kan godt kende det med at alderen trykker. Jeg kan dog godt lade slikket være.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 00:04

Kors i hytte da, jeg fik lige en uha oplevelse

Juletræet væltede fadme, men det ser da heldigvis ikke ud til at mine arvestykker er smadret..

Nå det må blive en ommer i morgen... stakkels marsvin, sad helt forskrækket i buret ved siden af,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-12-09 00:05

Ups det er jo ikke smalsnak i denne tråd, så jeg smutter igen, sorry krummen Hjalp den smiley lidt

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-12-09 02:37

No probs...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-09 06:39

Når jeg skriver: Forbyd religioner. Så er det naturligvist ment som ...i det offentlige rum/regi.

Jeg ser ingen grund til at staten legitimere (over-)tro ved, at opkræve skatter, yde statstøtte/skattelempelse til annerkendte trosamfund, opførelse af kirker/moskeer og underviser vore børn i den slags pladder i skoler og på universiteter.

Man har sgu da heller ikke fag i skolen som:

Numerologi (..på højt niveau ).
Ufo-teknologi.
Nisse-pleje.
Drømmetydning.
Håndlæsning.
Aura-farver.
Feng sui.
Krystal-terapi.
osv.

Disse 'ting' samt religioner kan derimod sagtens indgå i rette kontekst i fag som:

Biologi.
Fysik.
Matematik.
Dansk.
Historie.
Samfundsfag.
mm.

Religion fylder efter min mening alt for meget i almindelige menneskers hverdag, hvor man bli'r tæppebombet af pressen med udtalelser om alt muligt, af mere eller mindre okkulte personligheder: Præster, Teologer, Imamer, Lama'er og hva' ved jeg?

Ikke noget at sige til, at mange har et fuldstændigt fordrejet billede af virkeligheden, når Gud skal tages i ed hvergang man beslutter noget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-12-09 08:37

Interessante betragtninger, men ikke meget med spørgsmålet at gøre, som du har ytret din mening om.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-12-09 20:20

Ååårrr Krummen vi snakker om det der falder os ind. Og ind imellem får vi dårlig samvittighed over småsnakken og så retter vi ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-09 23:48

Jamen, jeg uddybede jo blot dette indlæg fra Nordsted1:

http://www.kandu.dk/spg143167.aspx#1644157

..med en kommentar.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 25-12-09 00:31

Ja for atter og igen igen oppustet og blæret at demonstrere din STORE ligegyldige viden (i denne sammenhæng)
Citat
hvorledes man implementerer en asyncron http: xml request UDEN, at ska' sku' ha' scripting slået til på klientsiden

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 25-12-09 00:39

Mon man kan få det oversat til dansk

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 01-01-10 00:30

Tak for svaret Nordsted1.