/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
IOMEGA CDRW
Fra : gandimand
Vist : 421 gange
80 point
Dato : 25-04-03 01:06

Hej

Jeg ligger inde med et problem som om handler.Jeg har købt mig en extern usb Iomega-CDRW-48x24x48,jeg kører windows xp pro dk.
Når jeg har haft min computer"HP Bærbar" tændt i ca 15-20 minuter så deaktivere den umiddelbart min extern brænder,så skal jeg hive strømstikket ud og sætter det i igen,og nogle gange når jeg genstarter så har den smit driveren væk,så siger windows xp at den har fundet nyt hardware ,men der står en masse mærklige tegn og den kan ikke finde driveren,lyde meget mærkligt i min ører da jeg jo har installeret den driver som fulgte med og den understytter windows xp.
Nogen der har en logisk forklaring på denne mærklige opførelse ????????? håber det ihvertfald for det er sku da skide irriterende.

Hilsen Frank

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 30-04-03 13:57

hej.

ja det ser ud som om du mangler en ny driver jeg har fundet to driver du kan prøve at instalere

her er linkene

http://www.iomega.com/datahandler/servlet/dataprocess/driverlist?database=steerdown

du kan også prøve at kikke her
http://www.iomega.com/datahandler/servlet/dataprocess/driveraccess?database=steerdown&ID=1000007787

hilsen vrigsted