/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
HJÆLPPPP
Fra : huelya87
Vist : 889 gange
20 point
Dato : 16-12-09 11:32

Hej er der en der gider og hjælpe mig med at rette min ansøgning, eller tilføje lidt mere på..??????????????????????

Jeg er lige den pædagogmedhjælper i søger!

Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel ledig stilling som pædagogmedhjælper i jeres børnehave.

Jeg har med stor interesse læst jeres annonce som pædagogmedhjælper. Jeg elsker at have med børn at gøre, og synes det er enormt livsbekræftende.

Som person er jeg meget ansvarsfuld, pligtopfyldende, møder altid til tiden, og meget arbejdsom og initiativrig. Jeg er et utroligt glad og positivt menneske, og har nemt ved at indordne mig.

Jeg håber min ansøgning har vakt jeres interesse, og jeg ser frem til en personlig uddybende samtale

Med Venlig Hilsen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-12-09 11:45

Syntes du skal få afsluttet din ubesvarede spørgsmål

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 16-12-09 12:00

Og så får du INTET ud af en ansøgning der INTET siger om dine kompetancer....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-12-09 12:25

Du vedlægger vel et CV til din ansøgning går jeg ud fra?

Kommentar
Fra : Kanonaz

Dato : 16-12-09 12:27

Hvorfor skriver du : "Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel ledigstilling som pædagogmedhjælper i jeres børnehave." Hvis det er en opslået stilling, kan det vel ikke være en eventuel ledig stilling!! Slet den linie, og eventuelt skriv noget om, at du har arbejdet som pædagog medhjælper tidligere, og i den tid er blevet meget glad for arbejdet med børn,,,,, osv osv.

Held og Lykke

Godkendelse af svar
Fra : huelya87

Dato : 20-01-10 19:43

Tak for svaret refi.