/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
To film taget oven i hinanden..??
Fra : Yakuzaen
Vist : 382 gange
35 point
Dato : 15-12-09 22:26

Hej med jer på kandu.

Et familie medlem er desværre gået bort.. Og vi var derfor igang med at få fremkaldt billeder vi havde. Vi har film og negativer. Men vi har erfaret at to film er blevet taget oven i hinanden så billederne ser ødelagte ud når de bliver fremkaldt.
Er der noget man kan gøre ved det? Digitalt f.eks? Pille det ene lag af tænker jeg på???

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 15-12-09 22:35

NOPE, men der findes progammer, der kan genkende??? et billede fra et andet.
Og jeg tvivler på det hedder PhotoShop.

Prøv at søg efter/på CIA/ FBI/ MI5 photo? genkaldelse
DE VIRKER.. ellers må du nøjes!! med både det ene og andet ?= på samme FOTO
LOllllllllllllllllllllll
Eller røg det sammen med en DRUKFEST/

Mit virker, men har man tid og alt andet, det kan tage timer/ dage, bare at få en næse frem.
Mener man kan se det i en lille film med Gene Hackman/ ?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 15-12-09 22:50

Nope

Kommentar
Fra : kj

Dato : 16-12-09 09:22

Du kan skanne dine negativer og via fotoshop møjsommeligt redigere dit foto, men det koster mange timer. Rent kemisk på selve negativerne er der intet at gøre, man kan ikke afsvækkke en film lagvis. Man kan, hvis det ene del af billedet er svagere end det andet, måske få nogert ud af det ved manuel eksponering og fremkaldelse, men så skal man igang selv, og er det i farver, kræver det at man har prøvet at fremkalde farvefotos manuelt tidligere selv. Det kræver også udstyr til farvefiltrering(farvefiltre) forstørrelsudstyr og fremkaldeudstyr.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 16-12-09 20:03

Desværre! Du må nøjes med at græmme dig, bande over at du ikke i tide fik fremkaldt filmen, og så ellers gå over til digital fotografi; -der sker ikke den slags fejltagelser.
Med beklagelse..