/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 3gs/ ipod touch
Fra : ryan1312
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 15-12-09 17:13

hej alle de programmer der er til iphone 3gs virker de også på ipod touch for ens bort set fra den ene har højtaler, har kamara og man kan ringe fra den, så gider jeg ikke betalr 8000 for en iphone og så bare nøjes med en ipoh touch

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-12-09 17:34

Som udgangspunkt ja.

Men enkelte programmer kræver en internet forbindelse for at virke, og det kræver jo med Ipod at du er i nærheden af et WIFI

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 07-01-10 17:49

Kode
så gider jeg ikke betalr 8000 for en iphone

Nej og det behøver du da heller ikke..max 5200,- kr. Mange penge tja, men Iphone er bare OK...og 100 % mere end en Ipod kan udføre...Men har man ikke brug for 3G og i det, at kunne være på nettet konstant hvis man vil, ja så er Iphone for dyr. Men jeg har set mange fordele i den efter kun små 3 måneder.

Annuller spørgsmålet
Fra : ryan1312

Dato : 14-01-10 13:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål