/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Kontrol af script-variabler via browser ~
Fra : aagesen
Vist : 408 gange
50 point
Dato : 24-04-03 15:42

Finders der en let måde hvorpå man kan kontrollere indholdet af en javascript-variabel via browseren ?
Kan man skrive et eller andet i browserens adresselinie eller findes der et lille program-ad-in til browseren som jeg kan bruge.
Ideen med at alerte værdien duer ikke rigtig, da jeg via dynamik på siden skifter indholdet af variablen ud via andre script-funktioner.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 24-04-03 23:04

Hvis du prøver at skrive koden herinde, så kan jeg prøve at kigge på det... Ellers er der helt sikkert også andre, som ved noget om det!!

Kommentar
Fra : aagesen

Dato : 28-04-03 11:37

Mange tak for din tilbudte assistance. Jeg har dog i mellemtiden løst problemet via hjælp fra en god ven.