/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Væske der lyser op i UV lys??
Fra : Sir_Peter
Vist : 1214 gange
20 point
Dato : 13-12-09 15:44

Hey!

Jeg leder efter noget væske der lyser op i UV lys og må drikkes!
Troede allerførst at mælk ville lyse op fordi det er hvidt, men nej.

Har været hele mit barskab igennem med en UV lampe, uden held.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 13-12-09 16:53

Det er jo normalt natriumklorit (blånelse/optisk hvidt). Jeg ved, at det findes i vaskepulver, men du kan spørge på apoteket eller matas.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-12-09 17:58
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-12-09 19:11

en god Gin & tonic lyser op i UV lys.

MVH