/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
bevægelses sensor
Fra : internix13
Vist : 376 gange
20 point
Dato : 12-12-09 20:55

Kommentar
Fra : internix13

Dato : 12-12-09 20:57

denne skal tænde en pc

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 13-12-09 00:47

Der ligger ingen billeder på dine links.

Kim

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-12-09 04:09

kan heller ikke se dem ?

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 13-12-09 09:46

Du skal bevæge dig foran sensoren for at computeren tænder og først der kan du uploade dine billeder......

Jeg kan heller ikke se dem...

Men er det ikke lidt åndsvag og koble en computer til en sensor , den vil jo ikke lukke rigtig ned og der med mister man da data og måske ødelægger man sit styresystem.....

Bassebo...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-12-09 11:39

Skal du styre en comp med en pir sensor eller lignende bør det være med "wake up"
Eksempelvis bruger en bærbar comp kun ca. 6 watt i dvale tilstand.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 20-12-09 10:58

Og klat ladning er da lige til at få et batteri til at gå i stykker.......

Bassebo...

Ikke en særlig go' ide