/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
pillet ved routeren printer virker ej?
Fra : return
Vist : 501 gange
45 point
Dato : 12-12-09 19:35

hej '¨

har lige et hurtigt spørgsmål

jeg sad forleden og prøvede at få min router til ikke at udsende SIID og lavede router nøglen om
men nu virker den trådløse printer ik er det fordi jeg har pillet ved det jeg skriver om ,jeg har overhovedet ikke pillet ved printer opsætningen i routeren kun SIID OG ROUTERNØGLEN
nogen der kan hjælpe

p.s skal man måske slette sin trådløse printer og så begynde forfra ????

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 55 point
Dato : 12-12-09 19:42

Ja du skal begynde forfra og sætte printer op.
Den skal også have sin egen lokal IP eks. 192.168.x.y ( y børe være over 100)

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 12-12-09 22:58

Hej
Jeg har bøvlet lidt i det samme problem flere gange, men den nemmeste måde jeg er sluppet igennem problemet, er ved at geninstallere - ikke hele printeren ved først at fjerne installationen, men bare stoppe CD-skiven i aflæseren, køre programmet og så svare på de spørgsmål der så kommer. Jeg vil antage at det har taget ca. 5 min., så har jeg været "på printeren" igen.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 12-12-09 23:57

Tak for svaret Eyvind.