/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
zepto tastatur.
Fra : underlig0
Vist : 547 gange
20 point
Dato : 12-12-09 18:26

Hej kandu.dk

Jeg har købt en zepto bærbar her tidligere på året, som er gået i stykker i tastaturet.
Fejlen i tastaturet er at jeg ikke kan bruge følgende knapper: F10, 9, O, L, .

Da zepto jo er gået konkurs og det ikke er muligt og sende den til reperation, ville jeg spørge om der var en eller anden, der kunne hjælpe mig, på den ene eller anden måde.

Specifikationer:
Intel C2 DUO P8400 2,26 GHz 1066M
Skærm: 1680x1050 WSXGA+
NVIDIA® Geforce 9600M GT grafikkort
RAM: 4 GB (2x2 GB) DDR2 PC6400 800 MHz
500GB SATA 2,5" 5400 RPM - HDD
Optisk drev: SATA DVD-RW DL
Trådløs netværk: Intel Wi-Fi 533 ABGN 450 Mbit
Webcam: 2 MP kamera indbygget
Indgange: HDMI-port, 3 USB-porte, gigabit LAN, multiport til hukommelseskort

Håber i kan hjælpe :)
MvH. Johannes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 18:31

Du skal da bare henvende dig der hvor den købt....

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-12-09 18:50

Hvordan er det sket?
Slag?
Væske i tastaturet?
Skidt ?
?????

Kommentar
Fra : underlig0

Dato : 12-12-09 19:11

jeg ved det ikke, den ene dag virkede den og den næste var det sket?
Det lidt wierd da der næsten er en linje fra F10 til punktum.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-09 19:25

Set her:
http://news.jokiweb.dk/?p=329

Citat
I forbindelse med konkursbegæringen, har Zepto indstillet alt form for garanti og reparationssager indtil kurator udgiver nærmere retningslinjer.

Jeg har selv en Zepto og håber at kunne købe noget ekstraudstyr til min 3215W

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-12-09 19:25

Ja, det kunne indikere et slag/brud.
Der må være sket noget - den står ikke og går i stykker af sig selv.
Har du transporteret den i mellemtiden, kan det være sket der ved et vrid el. lign. Det er ikke sikkert, du selv har observeret noget.

Men - har du selv mod på at skille den ad, så prøv at gøre det, kigge og rense med luft el. isopropylalkohol el. lign. (jeg går ud fra du har handlet direkte ved Zepto eller der ikke er garanti på den længere). Når du skiller ad, så brug det rigtige værktøj og skriv ned i hvilken rækkefølge og hvad der afmonteres, så du kan samle den korrekt igen. Pas også på statisk elektricitet.

Ellers vil du garanteret kunne betale dig fra at få den rep., men det er jo lidt surt

Kommentar
Fra : underlig0

Dato : 12-12-09 19:36

tak myg, skal se hvad jeg kan gører.
men kan man ikke sagsøge dem xD? Jeg mener, vi har jo betalt garanti på det lort :(

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-09 19:36

Jeg fandt også dette .........................som dog nok ikke er nogen hjælp.
http://www.infocare.dk/default.aspx?m=121&amid=6973

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 19:50

Hvor er den købt ?

Kommentar
Fra : underlig0

Dato : 12-12-09 19:52

den er købt på www.zepto.dk mens de stadig var oppe (:

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-09 20:03

Hvis du har købt ekstra forsikring så kig på mit link.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-12-09 15:40

Hvad hedder din Zepto.

3415 ?

Kommentar
Fra : Fijala