/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Blækpatroner Uorignal eller Orignal
Fra : magistian
Vist : 577 gange
20 point
Dato : 12-12-09 17:21

Jeg har lige købt en Brother HL2035 laser printer, og forhandleren jeg købte den af foreslog mig at jeg skulle købe uorignalt blæk, da det kunne jeg spare rigtig mange penge ved, så gav han mig nogen priser og sagde jeg skulle kigge på dem.

Så gik jeg selvfølgelig på nettet da jeg kom hjem hvor jeg fandt
følgende forhandlere af blæk, er der nogen af jer der har gode erfaringer
med følgende forhandlere?

http://www.blaekshop.dk
http://www.mcs-data.dk
http://www.inkclub.dk

Jeg har sammenlignet deres priser og der er ikke den store forskel, men kan ikke rigtigt se
om de levere en god service?, samtidig vil jeg også gerne høre jeres mening omkring Uoriginalt eller Originalt blæk?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 12-12-09 17:31

nixen, vi køber kun originale hos vores lokale forhandler.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-12-09 17:40

Jeg handler kun hos http://www.inkclub.dk

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-12-09 17:46

1. den bruger slet ikke blæk, det er en laserprinter, den bruger toner
2. du kan sagtens bruge uoriginale tonerkasetter (det er brugte originale de genfylder)
3. du kan godt være uheldig at få en kasette der er slidt op, det er et være svineri når hele printeren bliver fyldt med toner

en anden ting, jeg køber altid toner hos proshop, De er altid i den billige ende så jeg gider ikke spilde tiden med at søge hver gang jeg skal købe.
servicen er fin og leveringen hurtig
http://www.proshop.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-09 17:50

Citat
og forhandleren jeg købte den af foreslog mig at jeg skulle købe uorignalt blæk

Han er hurtig fyret

Første gang du kommer BLÆK i den er den til skraldespanden

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 12-12-09 17:56

hmmmm,
inkclub 375.-
proshop 329.-

proshop vinder IGEN

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-12-09 19:17
Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 12-12-09 20:30

Som der er nævnt, en laserprinter bruger ikke blæk men toner.
Og tøm nu lige din tonerkassette først enden du begynder at købe en ny, der er til mange udskrivninger i en toner til en laserprinter, det er ikke som en blækprinter, hvor patronen er tom / tør efter kort tid.
Så vendt med at købe en ny toner , du har mindst et år eller flere med mindre du virkelig skriver meget ud.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 13-12-09 14:14

Nu har jeg brugt uoriginalt blæk i mange år efterhånden, og jeg har aldrig haft nogle problemer med det. Om det er noget andet med toner ved jeg så ikke :)

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 19-12-09 10:11

Jeg har umådelig dårlige erfaringer med køb af uoriginale printerfarver til Epson Stylus printere, hvor firmaerne siger at de garanterer, men de garanterer ikke en skid, og farverne ødelagde mine printere de 2 gange jeg prøvede!!!

Jeg skal ikke nyde noget!!!