/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
vire 7 motor
Fra : hermes1
Vist : 875 gange
20 point
Dato : 10-12-09 19:41

har en vire 7 motor som går fint men taber lidt olie fra gear kasse. hvad vil det koste at fixe den.
hvis det er dyrt sælges den som den er med relæ og alting

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 10-12-09 19:57

smid den ud. en benzinmotor hører ikke hjemme i en båd

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-12-09 21:16

Hejsa!
Det er umuligt at sige ud fra de oplysninger du giver.
Det er jo ikke så dyrt at skifte en flangepakning, som at skifte en akseltætning.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : hermes1

Dato : 10-12-09 21:40

det er sikkert også rigtigt. (det er den anden der nu sidder i båden ) og denne sidste skulle være renoveret. (har siddet der i 12 år)
synes dog ikke at den er så pålidelig ihvertfald skal man kunne en del om 'karburator' indstilling.
og nu så det med gearolie tab.
men hvis der er nogen derude så er der altså både relæ og dynamo/generator som fungerer perfekt som mangler disse dele
(eller som kan supervisere en sådan motor med dens små fnurligheder)