/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Vil ikke starte
Fra : å2kela
Vist : 466 gange
20 point
Dato : 09-12-09 19:38

Jeg har en suzuki FZ50. Har sat ny stempel og vimbran i. Renset karburator og tjekket tændrør og tændrørshætte. Hvad kan der være galt???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 20:06

Fyld benzin på

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 09-12-09 22:29

skift vimbranen ud med en membran ?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-12-09 15:52

Der kan være så meget galt.

Check at der kommer benzin til karburatoren ved at løsne drænskruen.
Når du sætter en ny/tom karburator på så skal du lige bruge kickstarteren i noget tid før der kommer benzin ned i karburatoren.

du siger du har checket tændrør men er det gnist på tændrøret når du holder det tæt på motoren og bruger elstart/kickstart ?

Har du brugt pakninger og er de nye ? måske holder lortet ikke tæt. Har du sat stempelringene rigtigt ?

Prøv lige og blive ved med at forsøge og drej gashåndtaget en smule og se om det hjælper.
Hvis det ikke virker så vent nogle timer og prøv igen.