/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
glaskavl eller glaskugler i ga
Fra : boje1904
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 08-12-09 18:44

JEg er den lykkelige ejer af nogle glaskugler som jeg gerne vil have i garn.
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en "opskrift" på hvordan man syer/knytter garn omkring glaskugler. Jeg vil gerne have en opskrift som viser step by step da jeg ikke er erfaren i at knytte og splejse, kan gøre det til hus behov...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-09 19:01
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-12-09 19:02

Her er noget hvis du opretter en profil...

http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spid=281265