/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Inshape
Fra : skattekat
Vist : 533 gange
20 point
Dato : 24-04-03 08:37

Er der nogen der har prøvet det nye product Inshape, det skulle sætte skub i forbrændningnen ? Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der har erfaring med Inshape, om det virker.

"skattekat"

Kommentar
Fra : Patrichnicolas

Dato : 24-04-03 13:32

Det virker ikke... tro mig.. har solgt kosttilskud til bodybuildere i mange år. Vil du tabe dig har jeg 3 gode råd der ALDRIG slår fejl:

1.Drik masser af vand til hver måltid. (enzymerne i spyttet når ikke at virke når du tygger. Dvs at du får en mætheds følelese og du samtidigt ikke fordøjer maden optimalt.. kroppen optager det ikke så godt)

2.Spis 6 små måltider hver dag. Frugt og masser af protein. (fisk/kylling er noget af det bedste)

3.drop motionen i centret, gå en lang tur istedet. Vægttræning sætter madoptagelsen igang. Kroppen tager alt den kan få hvis du vægttræner.
PN

Kommentar
Fra : Patrichnicolas

Dato : 24-04-03 13:32

Det virker ikke... tro mig.. har solgt kosttilskud til bodybuildere i mange år. Vil du tabe dig har jeg 3 gode råd der ALDRIG slår fejl:

1.Drik masser af vand til hver måltid. (enzymerne i spyttet når ikke at virke når du tygger. Dvs at du får en mætheds følelese og du samtidigt ikke fordøjer maden optimalt.. kroppen optager det ikke så godt)

2.Spis 6 små måltider hver dag. Frugt og masser af protein. (fisk/kylling er noget af det bedste)

3.drop motionen i centret, gå en lang tur istedet. Vægttræning sætter madoptagelsen igang. Kroppen tager alt den kan få hvis du vægttræner.
PN

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 28-04-03 22:38

Virker ikke! Brug pengene på noget lækkert frisk frugt og grøntsager * Drik 2 l. vand med citron i skiver om dagen * Tag et par fibertabletter før dine måltider * dyrk en eller anden form for motion * sidst men ikke mindst: ELSK LIVET!

Kommentar
Fra : karina83

Dato : 14-01-04 15:32

I skriver at "det ikke virker"

Af hvilken grund skriver i dette???

Fordi i ikke tror på det ???

Jeg mener....i kan jo KUN skrive at det ikke virker, hvis i selv har erfaring med det. Eller hvis i kender nogen der har prøvet det?

Mig og min kæreste har lige købt 2 pakker i Matas i dag, så vi håber da meget på at det virker.

Håber på svar fra jer der skriver at det ikke virker.

På forhånd tak

Mvh
Karina83

Kommentar
Fra : dorteskov

Dato : 04-02-04 19:03

Karina83.......vil du fortælle om du synes de virker, for du har jo prøvet dem....eller er det spild af penge....