/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
DKP system
Fra : takker
Vist : 431 gange
250 point
Dato : 08-12-09 10:51

Jeg skal oprette et dkp system, som kan styres af flere brugere, da hverdag har sin raidleder.

Det skal være automatisk ved loot uddeling og automatisk tillægge når der bliver lagt en boss ned.

Det skulle gerne være automatisk, for dem der er med i raid - så man ikke skal ind og tilmelde sig til raid andre steder end i guild kalendren.

Vi er horde.

Der må gerne kunne justesres i det, da vi har optjent dkp og få dkp ved progres.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 08-12-09 11:29

Aner ikke hvad det er - Ud over Danmarks Kommunistiske Parti

Kommentar
Fra : takker

Dato : 08-12-09 11:33

Det er det så ikke - og jeg bliver lidt øv, når jeg i min mail kan se at der er svar på spørgsmålet og så er det bare en and - ikke en der måske prøver, men en and.

Kommentar
Fra : sober

Dato : 08-12-09 14:37

Hvis jeg vidste hvad DKP (PC et eller andet) betød ville jeg da gerne hjælpe !

Hvad betyder det ?

En and ...

Jo, men er du ikke vandt til at folk joker og svarer på noget helt andet end man spørger om her på Kandu.dk ? !!!

Og jeg ville nu ikke lave fis !

Kommentar
Fra : takker

Dato : 08-12-09 15:34

DKP er et system til at tildele point i når man raider i wow, så man kan uddele lot retfærdigt.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 09-12-09 10:58

Du kan prøve dig med:

http://blogs.sun.com/autodkp/

Spiller i retail?