/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afinstaleringsprogram
Fra : 270346
Vist : 1259 gange
100 point
Dato : 04-12-09 23:47

Hvad er det li af det hedder,det fjerner alle rester fra instaleret progammer og ryder op efter disse.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-12-09 23:49

Ccleaner, som kan findes på Downcoadcentral.dk

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 04-12-09 23:50

Nop,ikke det.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-12-09 00:01

der er et der hedder

REVO installer

har deværri ikke link lige her, men kig på Google

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 05-12-09 00:10

Ja tak,der var den,er nu instaleret og tak for iaften,Tordenkalven..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-09 01:40

Husk at sige tak til Tordenkalven ved at klikke på Accepter i indlægget som hjalp dig

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 05-12-09 07:34

ja selv tak, men rigtigt som sagt ovenfor

accepter gerne så jeg får lidt point *SS*

men godt det var den ....*SS*

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 05-12-09 22:08

Mon ikke den hedder REVO uninstaller i stedet..
Og så lige et link til dem der skulle købe svaret i fremtiden:
http://www.revouninstaller.com/

Husk lige at acceptere Tordenkalvens svar, så han får sine point.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 06-12-09 00:33

Jeg har installeret det og er ikke imponeret. Siden i går hvor jeg installerede det har det efterladt to rester på skrivebordet på trods af, at jeg har brugt den mest grundige afinstallationsmetode. Desuden så mangler der to programmer på listen som er installeret på min pc.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 06-12-09 01:24

Det var stadig det han spurgte efter....

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 06-12-09 08:36

Derfor kan man vel godt komme med en kommentar til produktets kvalitet til andre, der læser spørgsmålet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-09 09:13

Mange rester SKAL fjernes manuelt. Enten fordi de er kædet til andre programmer eller fordi de intet entry har i registreringsdatabasen. Det er 'smartest' manuelt at fjerne disse rester i fejlsikret tilstand.

Med de avancerede funktioner slået til i Ccleaner kan man dog få has på det meste.

http://www.ccleaner.com/

Meget genstridige filer kan fjernes med Dr. Delete.

http://www.docsdownloads.com/dr-delete-1.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-09 09:27

Ps.
Citat
Desuden så mangler der to programmer på listen som er installeret på min pc.

Jeg har da en del programmer som ikke optræder på nogen 'liste' ...heller ikke i Windows egen:

Tilføj eller fjern programmer ..i kontrolpanelet.

Der er fordi de ikke registreres i registreringsdatabasen ved installation. Det gælder ofte gamle DOS programmer og lign.

Et eksempel på et sådant program er htmlcol.exe: http://www.processlist.com/info/htmlcol.html

Programmet kan hentes her: http://www.nonags.com/freeware-htmlcolor-1-2_1453.html

</MOLOKYLE>