/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Headset til gaming....
Fra : mufer
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 02-12-09 12:53

Min mand ønsker sig et headset til gaming oa. - det skal helst være af type on-ear, have mikrofon på ledningen og have volumekontrol. Jeg har simpelthen ikke været heldig at finde et der opfylder alle tre krav; sværest ser det ud med kombinationen mikrofon på ledning og volumekontrol....

Anyone?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-12-09 13:10

Hej med dig.
Prøv lige at tjekke denne side ud.
Jeg har selv lige købt til min svigersøn.
www.dustinhome.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-09 13:20

Min søn gamer temmelig meget, og han blev drøn irriteret over den ledning, så hans store ønske var et trådløst headset

Han fik dette (tror jeg det var)

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/tilbehor/hojttaler-headset/LTCHATWIREL/logitech-headset

Og så kan han også hører musik med headsettet på når han vasker op, det rækker ret langt (var det ikke alletiders ide til manden)

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-12-09 14:09

Jeg har en der opfylder alle 3 krav. Fik den for et par år siden da vi skulle til at telefonere på SKYPE.
Den blev vist købt i FONA, og kostede et par hundrede dengang - er forøvrigt også skidegod til musik som lyder brandgodt.