/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vedr. Herbalife
Fra : chris1985
Vist : 503 gange
20 point
Dato : 01-12-09 12:48

Hej

Jeg bruger selv Herbalife, både kosttilskud og hudpleje, og der har snart været en del folk herinde der har spurgt hvor man kan købe det.
Vedkommende jeg køber hos kan kontaktes på christian@top-life.dk
Man kan læse mere om produkterne på www.herbalife.dk

mvh
christina

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-12-09 12:54

Citat
og der har snart været en del folk herinde der har spurgt hvor man kan købe det.

Lyder utroligt, at du skulle vide noget om hvad der spørges om herinde, når du først er registreret som medlem af Kandu 1 dec 2009.

Tror nærmere du forsøger at promovere produkterne fra Herbalife for egen vindings skyld

Selvfølgelig kan man følge med fra sidelinjen uden at være medlem, men så havde du nok plapret op noget tidligere. Så om igen chris85 Skal du fylde os med løgn, så gør det så det virker troværdigt - Så dumme er Kanduerne heller ikke....ikke allesammen i hvert tilfælde

Kommentar
Fra : chris1985

Dato : 01-12-09 13:00

Det må du undskylde, mente på nettet generelt :(
Er ikke selv forhandler. Har fået tilbudet, men synes ikke det er noget for mig.

Så er ked af hvis jeg fik det til at lyde som om jeg tjener på dette her, men det gør jeg altså ikke..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-12-09 13:02

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 01-12-09 13:05

det er kun en reklame for et produkt som sælges hvor der er mange der skal en bid af kagen der sælges mange lignende produkter til en brøkdel af prisen for bedre varer,

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-12-09 13:41

reklame for et lortefirma og produkt.
Det er et svindlerfirma.

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 01-12-09 13:48

som sælger der er det kun om at finde flere der er dumme nok til at starte som sælger,
helt rigtigt det er også efter min mening svindel og fup.

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 01-12-09 14:44

Hej christina

Du har vist fundet ud af hvad kandu står for, eller er kommet til at stå for. For det meste dumme mennesker der kæmper om at komme med de dummeste bemærkninger.

Som du har fået at vide så

Kode
- Så dumme er Kanduerne heller ikke....ikke allesammen i hvert tilfælde

Nej der er nogle få tilbage som er relevante i deres svar.

Vi bruger ikke Herbalife men Shine www.shineclub.com som vi syntes er rigtigt godt.

Ha en god dag

Hilsen

Kim

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-12-09 14:46

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Hvor er dog træt af de her herbalife sælgere og "vil du tabe dig seriøst" reklamer i super marked.

Hvis folk vil købe herbalife så kan de for fanden da selv finde ud af at skrive herbalife i google.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-12-09 14:47

HJÆLP

er her nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe mælk henne jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvor det kan købes.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 01-12-09 14:47

Citat
Vi bruger ikke Herbalife men Shine

igen en hellig idiot der bruger kandu som reklamesøjle.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-12-09 15:39

Citat
er her nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe mælk henne jeg kan simpelhen ikke finde ud af hvor det kan købes.

Spørg koen ude på marken, og så lige ved samme lejlighed hvor jeg kan købe røde bøffer

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-12-09 16:07

Skal du ha dem sort??