/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone og winXP
Fra : clm1978
Vist : 470 gange
200 point
Dato : 30-11-09 21:49

Er der nogen, der kan hjælpe med en guide til, hvorledes jeg får min gamle PC(med XP installeret) til at opdage min Iphone, når jeg tilslutter den via USB?

Har prøvet at opdatere m.v., men intet synes at hjælpe.

Så jeg hører gerne jeres bud på en løsning - alt mit musik er på den gamle pc

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-11-09 22:07

Har du installeret Itunes?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-11-09 22:27

Hvis den slet ikke kan se den så skyldes det nok at den er USB2 og at din maskine er så gammel at den kun kan se USB1. Prøv at tilslutte den til en nyere maskine og se om det ikke hjælper.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-12-09 11:57

Brug dit trådløse netværk IPhone har trådløs wifi og brug så configurerings værktøjet fra Apple:
http://support.apple.com/kb/DL926

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 01-12-09 20:25

du må installere Itunes fra ...www.apple.com
Og så skal du tilslutte iphone via usb cable og tryk på synkroniser
og vent til ca 5 min....

Kommentar
Fra : clm1978

Dato : 11-12-09 16:16

Tak for indsatsen.

Itunes er - selvfølgelig - installeret og PC'en har da også USB 2, nu prøver jeg så o.v.n.'s råd...