/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 Media Center på Xbox
Fra : Marc88
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 30-11-09 11:50

Hej alle!

Jeg kan simpelthen ikke få min xbox og pc til at køre med Media Center. De kan godt kommunikere over netværket. Dvs. Jeg kan godt køre billeder, film og musik over min pc og ind på min xbox.
Dog kan jeg ikke få dem til at kommunikere genenn Media Center.

Nogen der ved hvad der skal til ?

Jeg kører med Kaspersky Internet Security 2010. Jeg er rimelig overbevist om at jeg har indstillet det korrekt. Jeg har også prøvet at lukke Kaspersky, udfaldet var dig det samme.

I windows har jeg slået mediestreaming til, samt fildeling osv.

Håber I kan hjælpe.

Mvh Marc

Kommentar
Fra : zith

Dato : 30-11-09 12:57

Hej...
så vidt jeg lige kan huske fra da jeg satte min Xbox til windows 7 så er der noget med at når du starter Media center på windows 7 så skal du skrive en kode og fortælle den hvad det er du vil vise.

Over på xbox'en skal du så inde under settings fortælle den kode til den og sige hvilken maskine den skal kigge på.

Kommentar
Fra : Marc88

Dato : 30-11-09 13:50

Ja præcis. Problemet er bare, at den 8-cifrede kode ikke kommer frem nogle steder :S