/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Hvor er "resume button"?
Fra : Bekze
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 28-11-09 20:58

Jeg har problemer med at printe i farve på min hp- printer. Læser så på nettet:
To print a diagnostic page, hold down the Power button and press the Resume button four times.

Men hvilken knap er Resume?

Kommentar
Fra : spam-free

Dato : 28-11-09 21:05

Citat
resume button

Uden lige at forstå spørgsmålet, og groft oversat fra Google
RESUME = anbefaling + en knap til samme. ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-11-09 21:24

Resume er den knap du skal trykke på for at genoptage udskrivningen, når printeren har været stoppet p.g.a. mangel af papir

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-09 23:15

Nu skriver du jo ikke hvilken printer du har, men her er et eksempel på en resume-knap på en hp printer:
http://whp-java.extweb.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=dk&docname=c00569606&printable=no

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 29-11-09 12:56

Resume=efortsætte el. genoptage

Godkendelse af svar
Fra : Bekze

Dato : 29-11-09 19:06

Tak for svaret CiviC.