/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Drift af Genvex Combi 185 LS
Fra : Keld01
Vist : 1287 gange
20 point
Dato : 26-11-09 05:05

Hej

Jeg har installeret en Genvex Combi 185 LS, og synes at den ikke rigtig lever op til mine forventninger. Har nu logget data for et stykke tid, og det hænger ikke rigtig sammen med at afkast temperaturen er højere end friskluft temperaturen. Den varmer også indblæsning luften op, selv om den skal lave varmt vand.
Anlægget har været i drift i 3 måneder, og allerede flydt kølemiddel på en gang.
Er der nogle der har et tilsvarende anlæg og drift data?

Mvh
Keld

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-11-09 09:05

Uden at kende noget til det, så lyder det som om du ikke indstiller/betjener den rigtigt.
Betjener du den rigtigt, så lyder det som om der er en fabrikationsfejl i den. Så ring til ham der solgte dig den.

Kommentar
Fra : Keld01

Dato : 26-11-09 09:42

Det er indstillet efter alle kunstens regler.

Jeg søger driftdata fra andre med en Genvex Combi 185 LS.

Mvh
Keld

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-11-09 14:42

Prøv at skrive Genvex i søgefeltet,der er mange ? vedr.emnet.

Og kan du så få en snak med 3773 så er du rigtig godt hjulpet.

Og forresten Velkommen til Kandu.

muldvarp1

Kommentar
Fra : Keld01

Dato : 26-11-09 16:45

Mange tak.

Dem har jeg set.
Men jeg søger specifikt på drift data.

Mvh
Keld

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-11-09 22:36

Antagelig købt på nettet eller hos et fusk firma. Og ikke indreguleret rent luft teknisk. Iøvrigt rimelig uhøflig svar fra Keld. Så ingen hjælp herfra.

Kommentar
Fra : Keld01

Dato : 28-11-09 06:43

Det var nu ikke sådan det skulle opfattes, undskyld.

Jeg har været igennem de indlæg der har været om emnet og synes ikke der er nogle der indeholder det emne.

Ventilationsdelen køre godt, men det er varmepumpen der ikke køre som den skal.