/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Mybuy.dk
Fra : mama09
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 25-11-09 15:16

Nogen der kender denne side?
hoppede sgu i fælden, og købte (heldigvis) for kun 500 kr. Modtog mine varer for 2 dage siden, men mangler 2 varer - Har skrevet mail/og til support, men ingen svar?
øv skulle ha googlet firmaet før jeg kastede mig ud i det :(

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-09 15:20

Læs denne side

http://www.trustpilot.dk/review/www.mybuy.dk

Citat
Da Macca.dk gik konkurs i foråret, blev alle aktiviteter og varer blot flyttet over i det nye firma Mybuy.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 15:29

Ja...

kanonpriser lever ikke forgæves....

www.kanonpriser.dk

Gad vide om de sælger kanoner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 15:33

Du har da forhåbentlig betalt med Dankort

Kommentar
Fra : mama09

Dato : 25-11-09 15:35

Øv bøv da. men har fundet numret til ham der skulle eje det - har prøvet at ringe - men ingen tager den - har nu prøvet at skrive en sms, spændende om jeg får svar??
De varer jeg mangler gav jeg godt nok kun omkring 50 kr for, men det er princippet i det - Arghhh!!

Kommentar
Fra : mama09

Dato : 25-11-09 15:38

Jo har betalt med dankort - men jeg har jo modtaget nogen af varerne, så kan jeg jo ikke trække noget tilbage? eller hvad er din point??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-09 15:42

Det er muligvis samme ejer du har fundet frem til

http://www.dandomain.dk/produkter/domain-whois.html?domain=mybuy.DK

Kommentar
Fra : mama09

Dato : 25-11-09 15:47

jeps det er det nummer :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-09 15:55

Det er billegere at få tilsendt varen .... hvis man så modtager den ... end at selv hente den

Citat
Derudover bliver der før betaling tillagt et ekspeditionsgebyr på din samlede ordre, lydende på:

•Hvis du vælger forsendelse af din ordre: 25 Dkk

•Hvis du vælger at hente din ordre på vores lager: 49 Dkk

http://mybuy.dk/Info.aspx?id=3

De er ikke kede af det

http://mybuy.dk/Info.aspx?id=17

Men det ligner er foretagende, der også tager ekstra betaling for hvert bud, der bliver givet på en vare.

Kommentar
Fra : mama09

Dato : 25-11-09 16:17

ej de tager gode penge hvor det - nåå håber jeg har lært af mine fejl! :(

Har fået en sms tilbage nu, han er på ferie men vil tjekke min sag i aften eller morgen weee eller?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-11-09 16:31

I de der fupfirmaer, der er ejeren altid på ferie

Jeg har set flere TV-udsendelser om firmaer, der bare fupper den ene efter den anden.

Jeg tvivler på, at du får det, der mangler

Kommentar
Fra : mama09

Dato : 25-11-09 16:36

ahhhhhh håber du tager fejl ;)
for ellers må jeg sgu ta til djævleøen og banke dem hehe

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-11-09 13:08

Citat
- Det er helt uacceptabelt. Det er ikke kun macca.dk, det er generelt , at når fok går konkurs, så starter de op med noget nyt nogle dage senere, der er et hul i systemet, som burde lukkes, siger tidligere macca.dk-kunde Anni Petersen.

Samtidig har mybuy.dk fået overført alle kunderne fra macca.dk, og det nye firma mybuy.dk har oven i købet sendt tilbudsmails ud til macca.dk's kunder - også dem, der har mistet penge.

- Det er jeg lidt fortørnet over. Jeg synes min retsbevidsthed har fået mange knæk i det her system, siger John Just.

En smart måde at få kunder på, men også på kant med lovgivningen, og både Datatilsynet og Forbrugerombudsmanden er nu gået ind i sagen.

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/09/01120824.htm

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/09/01125058.htm