/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Firmakontoret.dk
Fra : Mille1966
Vist : 1041 gange
100 point
Dato : 25-11-09 12:00

Skriver for at høre, om der er nogen som har erfaring med firmakontoret.dk. Synes umiddelbart det ser fornuftigt ud men ville lige høre, hvad I har at sige inden jeg kaster mig ud i det?!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-09 12:07

Dem ville jeg nok ikke satse på

Citat
FIRMAKONTORET.DK ApS under tvangsopløsning

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=29610711

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-09 12:11

Han har en mere

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=25314875

Men om det ser fornuftigt ud... tja det må du nok lige selv overveje

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-11-09 12:21

Begge hans firmaer duer ikke, den ene er tvangsopløst og den anden er ved at blive det.

Fuldstændig som Nordsted siger det.

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 25-11-09 12:25

Mange tak dem holder jeg mig så fra

Kommentar
Fra : Mille1966

Dato : 25-11-09 12:27

Kender i så en anden god billig revisor på fyn
Vi har i dag BDO de er så sindsyge dyre vi giver over 50 tusinde + moms

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 12:32

Citat
de er så sindsyge dyre vi giver over 50 tusinde + moms

Det er jo billigt hvis I hedder A.P. Møller

Der er jo ingen der kan anvise en "billigere" uden at vide præcis HVAD du har brug for og betalt for.....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-09 12:35

Det må være med revisorer som med alle andre firmaer

Ring/skriv rundt, og be' om et tilbud

Og tjek dem efterfølgende i cvr registret

Godkendelse af svar
Fra : Mille1966

Dato : 25-11-09 12:37

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-09 12:39

Det var sådan set, meget heldigt, at du lige fandt på at spørge

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 25-11-09 13:26

Hej

Jeg kan godt se du har fået dit svar - men skriver alligevel.

Når man "googler" efter "firmakontoret" så kommer der ikke noget negativt frem - og det gør det ellers hurtigt når der er nogen som er utilfredse.

En søgning på www.cvr.dk efter firmanavnet "Firmakontoret" giver to firmaer på samme adresse -heraf et ApS som er tvangsopløst - det lyder ikke heldigt - dog er der også et andet personligt ejet firma med samme navn, så der kan jo være en grund som vi ikke kender, til at ApS'et har fået lov at gå til.

Men jeg kender dem ikke, så kan hverken anbefale eller fraråde brugen af dem.

Jeg har mit eget firma som laver næsten det samme som Firmakontoret, se:

www.erhvervsbogforing.dk

som jeg har haft i godt 6 år.

Jeg er hjemmehørende i Fredericia, men har også en del kunder i Odense.

I er velkomne til at kontakte mig, hvis det har interesse.

Hilsen

Leo Lund
Erhvervsbogføring

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-09 13:31

Leo Lund, ... når Mille har lukket sit spørgsmål får hun ikke længere selv mail, når der bliver skrevet videre i hendes spørgsmål

Så hvis jeg var dig ville jeg kopierer hele din besvarelse, og sende den til hende i pm

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 25-11-09 13:38

Hej Nordsted

Det var jeg ikke klar over - så tak for info.

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 31-12-09 16:20

Tvangsopløst er ikke det samme som konkurs, bare for at pointere det.
Så ser ingen problemer i at bruge en enkeltmandsvirksomhed som tidligere har haft et selskab.